Den nye, store chattetråden

14 885 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Asus Rampage IV Extreme, X79 så jo faktisk veldig bra ut. :)

Jepp, det er det jeg sikter etter når jeg skal oppgradere neste år :). Har vært hardbarka ROG fan siden jeg fikk mitt første ROG-fan siden jeg kjøpte mitt første hovedkort fra de: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=364220 . Men er veldig usikker på hvilken GPU jeg skal ha, etter at det ble slutt på 6690 kortet til Radeon. Jeg tror det vil ta tid før det kommer nye GPUer som er på det nivået som det monsterkortet der. EDIT:

Overclockers.com har allerede fått tak i Rampage IV Extreme, X79 :Dhttp://www.overclockers.com/asus-rampage-iv-extreme?utm_source=pr

EDIT 2:

Var det noen som sa overclocking? :lol:

682445.jpg

Endret av Åsmund
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

For dere som ikke har testa Mass Effect 2 så har de det på Steam til 40kr nå!!! Anbefales på det sterkeste!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

For dere som ikke har testa Mass Effect 2 så har de det på Steam til 40kr nå!!! Anbefales på det sterkeste!

Takk for tipset. Da var det kjøpt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for tipset. Da var det kjøpt :)

Misunner deg, en av fordelene med å være dement må være at du kan se filmer og spille spill om og om igjen og det er som første gang hver gang...

Koste meg i mange timer med Mass effect 2, gleder meg til Mass effect 3 kommer...Må bare komme gjennom Skyrim før jeg begynner på noe nytt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg også vil spille skyrim.. :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg vil spille Battlefield 3 :ph34r:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Aldri hatt sansen for slike online skytespill. Spesielt ikke på konsoll!

Eneste jeg har likt er CS. Men er lenge siden jeg har geima det nå...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

I følge Steam, spilte jeg CS 16.04.2011 :P Damn at jeg må vente helt til neste år, pga. at jeg vil oppgradere til X79 chipsettet fra Asus. Og det blir ROG kortet Rampage IV Extreme :wub: Hvilke skjermkort er det som passer best på en 700w PSU? Har ingen planer om å oppgradere den enda. Her er listen på Komplett: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=978829&su=511BDC47-290F-4B36-835A-2B0DAA7713A4 .

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

brikkesettet kommer fra Intel og Asus har brukt det på sitt hovedkort. :)

På en 700W PSU passer de aller fleste av dagens skjermkort mtp effekt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

I følge Steam, spilte jeg CS 16.04.2011 :P Damn at jeg må vente helt til neste år, pga. at jeg vil oppgradere til X79 chipsettet fra Asus. Og det blir ROG kortet Rampage IV Extreme :wub: Hvilke skjermkort er det som passer best på en 700w PSU? Har ingen planer om å oppgradere den enda. Her er listen på Komplett: http://www.komplett....5A-2B0DAA7713A4 .

du...40GB som systemdisk er litt i det miste laget, jeg hadde en Vertex 2 på 60GB, men synes det var så vidt at det holdt. Bytta til en Vertex 3 på 120 GB etter en stund ettersom jeg ville ha noen programmer også på SSD. Med 60GB har du muligheten til å legge noen programmer/spill i tillegg til Windows, de programmene du bruker mest...

For 4kr mer får du en OCZ Agility 3 på 60GB... Vel anvendte 4kr!!! http://prisguide.hardware.no/produkt/ocz-agility-2-60gb-143289

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er ei viss "Berit" på besøk her i Rockebyen Namsos. Riktignok har hun ikke blitt noe annet enn litt våt nedentil nå og økt vannnivået i fløa, men regner med hun setter inn høygiret i løpet av kvelden og røsker hardt i vegger og tak! Inntil nå er det bare parkeringshuset utenfor storsenteret som har blitt oversvømmet. :P

Hvordan er ståa i andre deler av landet?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Plaskregnet her i går. Meldt storm. Var rykter om torden i går men det er snodig på denne tiden av året :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fint vær, rundt 8 plussgrader, litt vind for øyeblikket, men sola skinner da, så perfekt vær egentlig, på denne tida i fjor tror jeg vi hadde rundt 20 minus :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Er ei viss "Berit" på besøk her i Rockebyen Namsos.

Hva gjør du i Namsos?

EDIT: Nå begynte <<Berit>> og blåse. Merkes ganske godt, for jeg bor høyt oppe. Er det meldt ekstrem-vær i Nord-Trøndelag? :o Event. hvor mye?

Endret av Åsmund
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

NÅ begynte <<Berit>>. Blåser noe fryktelig, tordner og vi har sett 2 lyn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Blåser vist her også nå, gikk ut en tur så stå jeg plutselig med t-skjorta over hode :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hakke sett så mye te a "Berit" på østlandet gitt :)

Men er observert lyn lenger nordi dalen her i dag da.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

<<Berit>> er på 13,5 m/s her, sist jeg hørte :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

J.T. kom noen vindpust her, men ble fort stille igjen, slik uvær holder seg ikke i øst i lengden nei

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Si meg en ting, hvor har det blitt av gameshot konkuransen som skulle starte på høsten? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Stormen har visst roet seg :) Hmm, ja, lurer på det jeg også Crazyjoey :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er det noen som vet om det er meldt ny storm i dag? Forresten, hvilken GPU vil passe best med et ASUS Maximus IV Extreme-Z 1155 kort med en Intel i7 2600K og 16gb ram?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

game litt bf3 kanskje

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Morn syvsovere!! Da kom snøen til slutt ser det ut som. Tror det er for mildt til at den blir liggende, men snøfluksene daler ned...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, vært så heldig å slippe snøværet ei stund til jeg virker det som :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive