Den nye, store chattetråden

14 864 innlegg i emnet

Skrevet

HS1 er jo megabra. Bestilt Vengeance 1500...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

bruker hs1 nå jeg, er ikke fornøyd, spinkel bass og ubehagelig å ha på seg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Synes HS1 var helt greit og bruke sist gang jeg brukte det. Får se hva det blir på headsettfronten. Vengeance headsettene ser jo gode ut også, kankje det blir et av de på meg da. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Umulig å lese VG lengre. Florer jo over av forstyrrende sidebar reklamer :ph34r:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

bruker hs1 nå jeg, er ikke fornøyd, spinkel bass og ubehagelig å ha på seg...

Da har du ikke stilt de inn rett... Plugger du de inn uten å justere inn lyden er den ganske spinkel ja, men det er masse justeringsmuligheter. Du må bare legge inn driveren først.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

tok meg en ekstra runde med innstillinger, bedre enn før, men ikke nok til at jeg kjøper det selv :P holder til broren min som bruker det til vanlig, men je må ha no bedre no ;) er litt kresen på lyd skjønner du :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Var det ikke Gameshot-konk. snart?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Umulig å lese VG lengre. Florer jo over av forstyrrende sidebar reklamer :ph34r:

Bruker du ikke adblock??? Det er det første jeg legger inn...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vår kjære Alexander har gjort et intervju om Datalagringsdirektivet. Dette finner dere nå på forsiden av ITpro.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Bruker du ikke adblock??? Det er det første jeg legger inn...

Får vel installere det :P

Var det i dag noen skulle forsøke å hacke Facebook? En venninne av meg kommer ikke inn i det heletatt. EDIT: Hun kom inn :)

Endret av Åsmund
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hmmmm... Sitter og leter etter en bordsag, er bare så dumt at de gode er så fryktelig dyre :( Men slik er det vel som regel.

Kjøpte nettopp en DeWalt DW777 gjærsag, har knapt pakket den ut, men den skal være god sier de som har greie på slikt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Saging og sånt har jeg nada peiling på. Så her kan jeg ikke være til hjelp :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Den ER god Fade...

Punktum :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Shit as.. Var på tre bursdager igår. Dvs jeg var på sammenhengende bursdag fra klokka 1200 til 2000. Og til tre forskjellige personer. Det holdt i massevis!

EDIT:

Skal forøvrig montere opp stasjonærPCen idag etter trening. Se hvordan ståa er der.. Ser for meg at den eksploderer opp i røyk, iom at strømforsyningen allerede holdt på å bli dårlig i fjor en gang.. B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Shit as.. Var på tre bursdager igår. Dvs jeg var på sammenhengende bursdag fra klokka 1200 til 2000. Og til tre forskjellige personer. Det holdt i massevis!

Spiste du kake i alle 3 også da eller? mums mums

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, og det gikk greit på den første. Men fifæn så kvalmende det er å spise kaker i en evighet..

Fikk forøvrig sms om at kjøleskapet (som har fryser i bunn) muligens har streika! :S helvete!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

EDIT:

Skal forøvrig montere opp stasjonærPCen idag etter trening. Se hvordan ståa er der.. Ser for meg at den eksploderer opp i røyk, iom at strømforsyningen allerede holdt på å bli dårlig i fjor en gang.. B)

Haha, du får fortelle hvordan det går :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen av dere som kjører Eyefinity oppsett med 3 eller flere skjermer her inne?? Ser du får 27" til ca. 2000kr nå ...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

I morgen kommer Call Of Duty - Modern Warefare 3 ut :D Men jeg må oppgradere pcn først :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Haha, du får fortelle hvordan det går :P

Kom aldri så langt at jeg fikk satt den opp, vett. Får se om jeg rekker det i dag. :)

Viser seg at det mest sannsynlig var avising som var årsaken til at kjøleskapet "stoppet". Dog, det bråker som et helvete og går 24/7. Sjeldent det er stille iallefall. I tillegg er det fra 1997 og i bunn og grunn alt for lite for to personer.

Fant dette igår: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=155792

Og kjerringa fant dette: http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=147073

Men må ha dem i hvit utførelse, tror jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

I morgen kommer Call Of Duty - Modern Warefare 3 ut :D Men jeg må oppgradere pcn først :(

Må nok oppgradere min jeg også. Har dog ikke bestilt spillet enda, men skal gjøre det snart. :)

Lurer på hvorfor noen er borte fra skolen idag jeg. Kankje de er MW3 syke? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere gidder å bruke tid på de spilla der as.. Om tre dager kommer jo TES: Skyrim!??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har sett en video av TES: Skyrim og det så litt fett ut. Men jeg er mere FPS-fan :) Det eneste spillet av typ Skyrim osv. jeg likte var Age Of Conan, om jeg skulle spille noen spill innen den sjangeren. Disse dagene minner meg om da jeg var skribent for Battlefield.no for et år tilbake. Men de drev copy/paste fra andre sider, noe som ikke var greia mi :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Age of conan er et mmorpg, vel? Skyrim er et rpg og krever ikke nettilgang under spilling. Du er alene som spiller i den enorme verden og slipper å forholde deg til planlagte guilds, raids og sånt BS...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ah, da ble det kanskje mer aktuelt :) Jeg er drita lei av spill som "Hente det, bring det dit, ta med dette tilbake" :P Grafikkmotoren er jo nydelig i TES: Skyrim. Men jeg syns de burde ta en ansiktløfting på motoren til Call Of Duty igjen. Det virker som om det satser mest på våpnene denne gangen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive