Den nye, store chattetråden

14 864 innlegg i emnet

Skrevet

Fikk da en knust pakke av de her om dagen. De har vel prøvd seg på en ny sport igjen nå.. :P

Headsett lurer jeg selv på hva jeg skal velge.. Noen tips?

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Har litt lyst på CM Storm Sirus pga. ekte surround, vil ikke ha det virtuelle dritet :P

EDIT: men er litt dyrt, er også få stereo headsett som frister under tusenlappen, skulle gjerne hatt til rundt 500

Endret av Plexim
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Martin-Aleksander: Det var sånn jeg mente - http://frontermusic.com/#/category/news/ . Jeg fikk det til :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så bra du fikk det til da, Åsmund.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvordan Åsmund??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvordan hva? Wordpress greia du tenker på? Når du skal skrive en ny post, så har du valg som du ser nederst til høyre, der det står "Set featured image". Klikk på det og du vil få opp et vindu der du skal velge bildet. Jeg bruker de som jeg har på "Media library". Velg bildet du vil bruke og klikk på "Use as featured image". Hvordan dette vil vises, kommer jo an på hvordan themet er satt opp tror jeg :).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Endelig kom battlefield 3, men kommer til å prøve tollpost neste gang jeg handler på nett tror jeg...

Endret av Plexim
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

http://www.vgtv.no/#!id=455814:14

Nån som veit ka den sangen heite igjen?

Endret av Nicwillu
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg vet, jeg vet!

http://youtu.be/7ZeSQZ40SUg

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg vet, jeg vet!

http://youtu.be/7ZeSQZ40SUg

Thanks! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bestod oppkjøringen i dag :D :D :D

Og drakk 3 pils i går :) (Guess why)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Grattis!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Unskyld kake, gelmte vist bursdagen din :P Gratulerer :P tenkte på det tidligere ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bestod oppkjøringen i dag :D :D :D

Og drakk 3 pils i går :) (Guess why)

Gratz med dagen som var og for å ha bestått :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

"Flere spillere skal i løpet av forrige uke ha fått besøk av strenge advokater, som krevde å få tilbake kopier av spillene. Hvis ikke, vanket det bot på 5000 dollar. Rundt 27.000 kroner."

Det er vel dette som er piratenes værste mareritt? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tænks :)

Fy flate, første kjøretur alene nettopp... Sykt diggggggggg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bare husk det som KongK sa, ikke mist kortet rett etterpå :).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei da ;)

Satt og irriterte meg over en som kjørte i 60 i 70 sonen... Haha, nå jeg er ekte bilfører!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det blir ikke første gangen dette kommer til å plage deg, tro du meg! :P Dette plager meg daglig på tur til jobb. Har begynt å stå opp litt tidligere, slik at jeg kommer dem i forkjøpet.

Noen tips:

• Blir du sluppet forbi av en lastebil (at den blinker til siden mot grøften), så slår du på nødblinkers etter at du har kjørt forbi for å signalisere din takknemlighet.

• Ikke ligg helt "kuk i ræv" i trafikken. Ligger du tett oppunder bagasjelokket på bilen foran deg stresser du vedkommede og skaper farlige situasjoner. I verste fall må vedkommede bråbremse, og da sliter du. Har purken avstandsmåling ryker også lappen. Ligger noen slik bak deg, så slipp dem forbi.

• Kjør etter forholdene, og ikke lek villmann på veien. F.eks d å slædde midt i trafikken, selv om det er vinter, er uakseptabelt.

• Som nyoppkjørt ligger du tynt an i politiets øyne, og prikkbelastingen er doblet for deg under prøvetiden. I tillegg er forsikring dyrt i din situasjon også.

Uansett, gratulerer med lappen!

Hvilken bil har du kjøpt, eller tenkt å kjøpe?

Kan anbefale Mini (2002-mod eller nyere)! Og da helst i S-utgave. Makan til morsom bil skal du lete lenge etter! Finner du en i original JCW-utgave har du straks 210hk+, og 0-100 på rundt 6 sekunder. 100km/t når du forøvrig i andre gir. :P

Min gamle:

19_-1036330680.jpg:wub: :wub:

Denne fyker rundt i Stavanger for tiden. :blush:

Her har du et godt eksempel: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31539507

Der har kompressoren blitt omdrevet i tillegg, så da har du straks noen mer hestekrefter også. Bikker vel 200hk denne. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

<--- Trøtt :ph34r:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

OCReC.gif

:lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for tips :)

Hehe, too true gif...

Har ikke noe bil enda, venter nok til neste sommer når jeg får fast lønn osv... Muligens lån om jeg går all in og venter med leilighet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg gleder meg til å bestille hardware i desember :D :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for tips :)

Hehe, too true gif...

Har ikke noe bil enda, venter nok til neste sommer når jeg får fast lønn osv... Muligens lån om jeg går all in og venter med leilighet.

Bil er noe av det kjipeste du kan investere penger i.. Er et tapsprosjekt uansett hvordan man vrir og vender på det. :( Om man er supersmart og ikke helt har et stort behov for bil så gjør du faktisk klokest i å bruke pengene på leilighet. Og kanksje en superbillig bil som du slipper å låne penger for å kjøpe. Faktisk. :( :( :( :(

Menne. Sånn er nå det. :P Noen som har sett den nyeste GTA-traileren da? Imponert? Vel, jeg ble ikke. Har konstatert at så og si alle spill jeg har spillt på PS3 er bedre på PC, og ettersom GTA bare porteres (fort og kjempegalt) til PC så blir det uaktuelt. Vurderer faktisk å selge PS3en med de to-tre spillene jeg har og bruke de pengene på å oppgradere PCen.

En annen ting som irriterte meg med PS3en etter at jeg hadde hatt et halvt års pause med spillinga på den var at når jeg startet den opp igjen for å spille, måtte jeg først skifte passord på kontoen, installere oppdatering til PS3 for så å installere alle patchene til spillet. Måtte vente en time eller to før jeg i det hele tatt kunne spille, vett. En av fordelene til PS3, eller konsoll generelt, er jo "plug and play"...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Morn. Nå stikker jeg å kjøper bursdagsgave til mamma og pappa :).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive