Den nye, store chattetråden

14 864 innlegg i emnet

Skrevet

Blir ny router på meg: http://www.komplett....sku=613711#info

Mamma trengte ny, så hun kjøpte den til meg hvis hun fikk min :D Hvordan er den routeren???

roduktet virket veldig plastikk og veier lite når jeg pakket opp. Ble litt skeptisk med en gang. Men koblet til og satte inn medfølgende CD-rom (mrk. følger med 1 cd-rom som inneholder både mac og win software). Overraskelsen kom når cd-rommet inneholdt 1 stk app som var utrolig bra! Kjempefin veiviser og innstillingsmuligheter. Myyye enklere enn å gå via ip med browser. Og viktigst; programmet gjør innstillingene kjapt.

Ekstra fint var det med gjestenettverket som den laget - med egen proff innloggingside for gjestene (sånn dem har på kafeer og flyplasser).

Med innebygget gigabit switsj slipper jeg å ja en ekstra switsj i skapet der punktene møtes (har nettverk i veggene).

Den velger n og g nettverk automatisk og det funker utmerket på ipadder, iphoner og macer i huset. Nettet mitt har blitt raskere enn den 5 år gamle routeren jeg hadde (skulle bare mangle).

Tross billig plast så er innmaten bra elektronikk. Høye signaler har den også. Gjestnettverket er har lavere rekkevidde. Proff sak!

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen som vet om noen gode skumle Halloween filmer jeg kan skjekke ut?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

roduktet virket veldig plastikk og veier lite når jeg pakket opp. Ble litt skeptisk med en gang. Men koblet til og satte inn medfølgende CD-rom (mrk. følger med 1 cd-rom som inneholder både mac og win software). Overraskelsen kom når cd-rommet inneholdt 1 stk app som var utrolig bra! Kjempefin veiviser og innstillingsmuligheter. Myyye enklere enn å gå via ip med browser. Og viktigst; programmet gjør innstillingene kjapt.

Ekstra fint var det med gjestenettverket som den laget - med egen proff innloggingside for gjestene (sånn dem har på kafeer og flyplasser).

Med innebygget gigabit switsj slipper jeg å ja en ekstra switsj i skapet der punktene møtes (har nettverk i veggene).

Den velger n og g nettverk automatisk og det funker utmerket på ipadder, iphoner og macer i huset. Nettet mitt har blitt raskere enn den 5 år gamle routeren jeg hadde (skulle bare mangle).

Tross billig plast så er innmaten bra elektronikk. Høye signaler har den også. Gjestnettverket er har lavere rekkevidde. Proff sak!

Var det deg det ja :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har E3000, veldig fornøyd med den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sitter alle å spiller Battlefield 3 nå eller? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei, spillet ligger å venter hos pappa, har vært hos mamma til nå, etter skolen blir det vel litt gaming :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Var det deg det ja :P

Nope, bare søkte litt og kom opp med den... hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har ikke det spillet, og har heller ikke tenkt å skaffe det. Og om jeg mot all formodning skal skaffe meg det, blir det på PC men ikke gjennom origin. Og sånn sett blir det vel til at jeg aldri skaffer meg det. Origin har ikke akkurat noe bra rykte på seg, slik jeg forstår det..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Noen har fått bokdilla på VG.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har ikke det spillet, og har heller ikke tenkt å skaffe det. Og om jeg mot all formodning skal skaffe meg det, blir det på PC men ikke gjennom origin. Og sånn sett blir det vel til at jeg aldri skaffer meg det. Origin har ikke akkurat noe bra rykte på seg, slik jeg forstår det..

Jeg visste det! Det er hver j* gang, det lanseres et storspill. Serverene får overload. Bra jeg ikke pre-payet denne gangen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

nei, ikke enda. mitt kommer kankje til postkassa idag :D hadde uansett ikke tid til og spille igår

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Angry%2BBirds%2BFun.jpg

:)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå ble jeg i tvil. Battlefield 3 eller Call Of Duty - Modern Warefare 3?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

battlefield åsmund

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fikk bf3 i postkassa idag jeg :D

Har dog ikke fått noe tid til og spille det enda. Kan hende det blir noe i helga :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det skrives jo at Battlefield 3 er bra og ikke bra, så det blir litt vanskelig :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tja, vet nå ikke hvordan det er jeg. Har vært hos dama idag, så har ikke fått noe tid til og teste det. Men får vel gjøre det imorgen ellernoe. Tviler på at pc'n min kan dra det.. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En kamerat av meg sier han kjører det på maks med 4gb ram, gtx260 og amd 1090t.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Daså. Kankje det går med 470, 16gb ram og 1055t da. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Men jeg kan uansett ikke bruke penger før jul, da jeg skal oppgradere pcn :). Spart i 2mnd. nå, siden jeg satte opp den listen i "kjøpshjelp" tråden :D

Endret av Åsmund
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hehe, blir nok ikke hw upgrade på meg på en stund heller.. Skal kjøpe forsterker, og jeg tentke jeg skulle spare til en ny laptop. :) Får vel jobbe et par uker til, så har jeg da råd til laptopen.. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive