Den nye, store chattetråden

14 880 innlegg i emnet

Skrevet

Hehe, den er kjip ja. :S Høres jo ut som du ikke får oppdatert android marked, eller kanskje finner noen nye. Ingen anelse om hva som er galt, ettersom jeg er helt ny på android. XD

Huff, X10 mini er ikke noe begeistret over. Dyr, og med håpløst liten skjerm. Samt noe klønette. Ja, egentlig synes jeg det meste er galt med den. XD

Men den er liten og søt såklart. Dog noe tykk, tung og klompette, slik at jeg egentlig synes mobilen min med 4,3" er mindre og lettere.

Vannlåsen er normalt sett formet slik:

Vattenlaas.png

"U-en" i røret er alltid fyllt med vann, for å bl.a. forhindre lukt. Ser det ut slik som på tegningen din vil du naturligvis få vond mugglukt gjennom røret. :P

Er forøvrig ikke farlig å stryke i noen eksamener sånn rent økonomisk, så lenge du sørger for å stå på siste forsøk (gang nummer tre, tror jeg det var) og at du sørger for å ta opp den/de eksamene du stryker i før endt skolegang. Been there, done that! Står du før siste forsøk blir stipend og lån som om du aldri hadde strøket. :P Men anbefales ikke. Makan til stress skal du nemlig lete lenge etter! :ph34r:

Ja, den vannlåsen sitter vel som regel i selve toalettet? Og når ikke toalettet er der.... ja, da sitter man vel bare med et jævla støgt høl. XD

Hmm, ja det er jo sant det da Klykken. Eneste problemet er jo om jeg stryker på to eksamener (henger mer enn 10 poeng bak), og deretter på kontoeksamen til disse, så får jeg ikke lov å ta andreklasse-fag, som igjen kutter støtten fra lånekassa. :(

Og ja, så har du såklart dette konte-helvette.... Huff. Å sitte å pugge i sommerferien er vel værste straffen man kan få her i Norge. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Telefonen har fått et par harde støt og slikt, altså blitt kastet rundt, synlig på telefonen, en ting skal den ha, Den er solid laget, og det er ikke glass som sprekker som på crapphone.. :P

Men skal ha ny telefon snart, da tar telenornummeret mitt over denne telefonen, da nokiaen min døde her for no reason for noen dager siden.. :P

Og jeg synes egentlig ikke den store x10'n er noe bedre, dama har den, og den er heeelt klikk..

Høres ut som noe market tull. Vet at det ligger en update ute, men vet ikke om jeg gidder å opptatere telefonen enda en gang. Får vel legge inn custom rom på den snart, da blir den nok myyye bedre :D

Og for å si det slik, jeg likte telefonen den første uken jeg hadde den, etter det, var den bare søppel egentlig xD

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

kjøp kabinett når du får brukt for det du crazy :unsure: så kan du heller spare pengene dine :o eller kjøpe noe annet nå :D evt. spandere trykkluft på meg :P

Pappa har ikke noen kompressor eller lignende da? :)

Så mye trykkluft man bare ønsker. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kompressor har min far :) Skulle hatt en selv :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hmmm

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva er det nå da åsmund? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vet ikke. Følte bare for å skrive noe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nærmest perfekt kjøretur i dag :)

Gleder meg til i morgen. Evt etterpå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gleder meg til jeg kan øvelseskjøre, dog må vente til agust, pga jeg ikke får tatt grunnkurs før det, de har ledig en gang i juli, men da er jeg hos fattern :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg HATER kroniske leddsmerter :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg HATER kroniske leddsmerter :(

Prøv med seloljekapsler, vet om mange som har fjernet smertene ved bruk av det...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sånn Arctic Omega ting? Søkte på Google ista :) Får man kjøpt sånt på apotek?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

er det ikke litt mye fuktighet i den lufta til å drive i pc'n med???

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er det noen som vet noe om Source programmering? I så fall, hvilken versjon av Visual C++ bør jeg bruke? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det vet jeg ikke for mye om. Altså, hvorfor skal det være noe mer fuktighet i den lufta, enn med den omringende lufta. Eneste den tar å gjør er jo å komprimerer lufta som den suger inn.

Joda, siden lufta blir komprimert, mens H2O molekylene ikke er særlig lett å komprimere, så vil det inni kompressoren være høyere luftfuktighet (men mye av dette går jo ut av en ventil?). Men i det luften ekspanderer så vil jo lufta tilta sin originale størrelse, og fuktighetsprosenten kan jo ikke være noe større. (ja, faktisk ville den vært lavere om noe av vannet gikk ut i ventilen)

Uansett, så lenge det bare er snakk om fuktig luft (som også holder samme lufttemperatur som omgivelsene), så vil den ikke kunne gjøre noe skade. Er jo ikke slik at datamaskiner sliter mye om luftfuktigheten blir litt høyere i et rom, så lenge den er under 100 %.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vannutskiller, så ekke det no problem! ;)

Har brukt kompressor mye i mine pc'r, aldri hatt noe problem av denn grunn :)

Og ja, back til Teamviewer.. Mobil-appen inneholder ikke filoverføring :(

Men!

Her kan man nok en gang slå to fluer i en smekk, DropBox er jo übergenialt :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg tar i9ngen sjanser så får se om pappa har slik vannutskiller, tror faktisk han har det

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bah.. Har kjøpt feil type muttere :angry: Håper clas ohlson er greie og lar meg bytte med kvitering da, selv om jeg har åpnet den :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg fikk byttet feil spesiallyspærer som jeg kjøpte på Kiwi uten kvitering, så det tror jeg blir nemo problemo :P Men nå tar jeg kvelden, håper på søvn uten nervekrig med leddsmerter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har byttet tastatur der en gang før uten kvitering, og noe mer jeg ikke husker. Tror nok det går fint, må kjøpe meg et spenon kort også, så da har jeg en grunn til å dra til byen :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, den vannlåsen sitter vel som regel i selve toalettet? Og når ikke toalettet er der.... ja, da sitter man vel bare med et jævla støgt høl. XD

Jo, gjør vel strengt tatt det. :P

Hmm, ja det er jo sant det da Klykken. Eneste problemet er jo om jeg stryker på to eksamener (henger mer enn 10 poeng bak), og deretter på kontoeksamen til disse, så får jeg ikke lov å ta andreklasse-fag, som igjen kutter støtten fra lånekassa. :(

Og ja, så har du såklart dette konte-helvette.... Huff. Å sitte å pugge i sommerferien er vel værste straffen man kan få her i Norge. :P

Har hatt mine konte-eksamener oppgjennom, og ja, var et sant helvete. Hadde vel totalt 9 eksamener før en sommer her et år der tre av dem var konte... DET var faen meg noe av det mest stressende jeg noen ganger har gjort. Men stod forøvrig på alle da. :D Noen eksamener med to dagers mellomrom og greier. Siste semester hadde jeg en konte i matte 3 i tillegg til de andre eksamenene, så hele fremtiden min var avhengig av den. Gikk forøvrig kjempebra den da, men var temmelig stress frem til resultatene kom.. :P

Hadde totalt fem konteeksamener iløpet av mine tre år på høgskole. Har ikke vært den beste eleven, med andre ord. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Morn! Nå stikker jeg å kjøper nødvendlig proviant :D Må bevege seg ut av huset iblant også :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

La meg gjette...

I morgen blir det tannlegerunde nr 2, blir bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vitsen med å stenge HELE butikken for å skifte ut kortlesere :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive