Den nye, store chattetråden

14 885 innlegg i emnet

Skrevet

God morgen!

Ahh! Finnes ingen bedre måte å våkne av at du får en SMS fra Ekjøp om at Samsung Galaxy SII'en har ankommet lageret deres. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Galaxy SII? Grattiz! Den får jo stortsett bare godord og toppscore i tester, så den burde du bli temmelig godt fornøyd med! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis ikke sender du den jo bare til meg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jævlig moro og være røyk fri når enda en aksesky skal komme :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Går hardt for seg i Island nå, ja. Litt morsomt at det tilfeldigvis skjedde rundt da dommedagsprofetiene var spådd (21.05.2011). Sikkert noen som fikk litt angst. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg får snart tv på rommet :D 40" blir for stort, så ser etter en god 32". Så får jeg da se litt etter en tv da :) Gleder meg til jeg får tak i en iværtfall :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det var godt med sånn wok ting til middag i denne varmen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

da var en dag med utplasserinng overlevd :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Men blir da dette som år null å regne da? The day after judgement day? I såfall en rimelig grei start å starte den nye verden med en godt selvlaget indrefilet og tilbehør, samt noen bitemerker på halsen/nakken. :)

*KREMT*

Har du lekne damer på besøk også??!!

:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det var godt med sånn wok ting til middag i denne varmen :)

w00t? Ingen pizza i dag? :o

Fått solstikk? :P Hehe :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

w00t? Ingen pizza i dag? :o

Fått solstikk? :P Hehe :)

Pft.

Noe normal kost må magen ha, så man ikke får mye syre i magen + magesyke osv :P Nå kan jeg ikke mye om sånt, men kan tenke meg at jeg får magesyke om jeg spiser for mye pizza og junkfood :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Har noen av dere vært borti black screen of death på windows 7? At man starter opp og det kommen en svart skjerm med pilen? Man kan bevege den men ingen ting annet? Fikk bootet med nettverkskabel ute og alle harddiskene ute, utenom PCI Express SSD. Tror det er noe virus greier.

Endret av Mikal
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har opplevd det på laptopen min, dog med vista.. Hos meg var det defekt harddisk, men kan jo være noe virus drit.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Håhå, er digg å sitte i en godstol å spille Zelda på en 42" flatskjerm :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har noen av dere vært borti black screen of death på windows 7? At man starter opp og det kommen en svart skjerm med pilen? Man kan bevege den men ingen ting annet? Fikk bootet med nettverkskabel ute og alle harddiskene ute, utenom PCI Express SSD. Tror det er noe virus greier.

Jeg har opplevd det på laptopen min, dog med vista.. Hos meg var det defekt harddisk, men kan jo være noe virus drit.

Fikk fikset det. Var ikke noe virus greier. Ville vært merkelig siden jeg får aldri noe heavy virus bare litt tracking cookies. Riktig bruk av internett fører til lite virus.

Var rett og slett skjermen sin feil. Hadde en VGA kabel inni for og sjekke serveren av og til hvis remote desktop streiket. Tok ut den og der forsvant problemet :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei, det er det nok tvilsomt. Det at pilen bare står der betyr at den prøver å koble til harddiskene dine. Hvis en av dem er trege med å svare så tar slikt lenger tid.

Har selv en god del harddisker, (12 stykk koblet til) og det er rimelig normalt at en av dem sliter med å sende statusinformasjon til hovedkortet. Som regel med en (nesten) defekt harddisk, eller bare at du har i en ekstern harddisk/minnepenn. Minnepenner og eksterne disker er nok den værste synderen. Når du ser windows-pilen og den ser ut til å ha "fryst" der, så drar du ut eksterne disker/minnepenner en etter en, så ser du hva som funker og ikke. (du kan trygt koble den til med en gang windows begynner å boote)

Det er jo heller ikke noe problem å gjøre med Sata-harddisker som er interne om du har flere av disse. Trekk ut en etter en helt til windows starter å boote. Det kreves dog at hotswap (AHCI) er aktivert i BIOS om du ønsker å få opp disken i windows. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

12(!) harddisker? :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

*KREMT*

Har du lekne damer på besøk også??!!

:D

Haha, ikke noe som går J.T. forbi nei. ;)

Men ja, var noen lekne damer på besøk ja. :D

Obs: Sterk tekst

Egentlig helt tilfeldig, så fikk jeg ikke sove, og gikk opp i stua (i kollektivet jeg nylig flyttet inn i). Skulle egentlig bare hente meg et glass vann, men slo av en prat med en jente jeg ikke hadde sett der før.

Hun som bor der hadde tatt med seg en venninne som muligens skulle flytte inn for henne. Dette var jo midt på natta, og begge var greit fulle. Etter litt så tenkte jeg kunne ta den kommende innflytteren på en liten omvisning i huset som "tilfeldigvis" endte på rommet mitt. :lol:

Ble rimelig overrasket over at Trøndere biter (og kanskje litt for hardt for min egen del :blush: ) under akten. Endte i hvertfall med noen solide bitemerker. :ph34r:

Det er husverten sin det, eller hva!?

"Nei, nå kan verden gå under, jeg har ikke noe uforrettet sak" tenkte jeg dagen derpå. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

12(!) harddisker? :o

Man må da ha såpass. ^^

Nei, jeg tror nesten jeg regnet med Blu-ray rommen også, mente 11. XD

To eksterne

Tre 1,5 TB disker

Tre 750 GB disker

En 500 GB disk

En 320 GB Disk

En 160 GB SSD disk

Til tider en IDE-disk og til tider en ekstra 2,5 " ekstern disk

Altså er ca 11-12 er koblet til enhver tid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Haha, ikke noe som går J.T. forbi nei. ;)

Men ja, var noen lekne damer på besøk ja. :D

Obs: Sterk tekst

Egentlig helt tilfeldig, så fikk jeg ikke sove, og gikk opp i stua (i kollektivet jeg nylig flyttet inn i). Skulle egentlig bare hente meg et glass vann, men slo av en prat med en jente jeg ikke hadde sett der før.

Hun som bor der hadde tatt med seg en venninne som muligens skulle flytte inn for henne. Dette var jo midt på natta, og begge var greit fulle. Etter litt så tenkte jeg kunne ta den kommende innflytteren på en liten omvisning i huset som "tilfeldigvis" endte på rommet mitt. :lol:

Ble rimelig overrasket over at Trøndere biter (og kanskje litt for hardt for min egen del :blush: ) under akten. Endte i hvertfall med noen solide bitemerker. :ph34r:

Det er husverten sin det, eller hva!?

Fy fader, du snakker... B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fikk fikset det. Var ikke noe virus greier. Ville vært merkelig siden jeg får aldri noe heavy virus bare litt tracking cookies. Riktig bruk av internett fører til lite virus.

Var rett og slett skjermen sin feil. Hadde en VGA kabel inni for og sjekke serveren av og til hvis remote desktop streiket. Tok ut den og der forsvant problemet :lol:

Nå har jeg hørt at en anen pc koblet til samme skjerm er problemet oxo :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Man må da ha såpass. ^^

Nei, jeg tror nesten jeg regnet med Blu-ray rommen også, mente 11. XD

To eksterne

Tre 1,5 TB disker

Tre 750 GB disker

En 500 GB disk

En 320 GB Disk

En 160 GB SSD disk

Til tider en IDE-disk og til tider en ekstra 2,5 " ekstern disk

Altså er ca 11-12 er koblet til enhver tid.

Er vel ikke så uvanlig dette lenger vel?

Jeg har:

3 stk eksterne tot. 2250GB

4 stk 1500GB

2 stk 750GB

1 stk 60GB SSD

Har også en del små 40GB-320GB liggende som brukes til backup o.l.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hmmm, der funket HardBase.FM for engangs skyld. Men, blir vel natta her snart om jeg skal komme meg opp og til frisøren i morgen kl 11:30 :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Klippet mæi i dag, digg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

kjekt og ha tidlig skole og legge seg seint. :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive