Program ved bestilling av nettside(utseende og innhold)

3 innlegg i emnet

Skrevet

Har fått oppdrag i å lage et forslag til en ny intranettside. Den tekniske biten gjøres av ekstern leverandør, men jeg må sende over ønsket utseende og innhold. For tiden sitter jeg dermed med en haug med skisser foran meg, med piler i alle retninger. Noen som kan tipse meg om et program som er enkelt å bruke og som vil gi meg muligheten til å sende over en bra bestilling?

Takk for hjelpen på forhånd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Mitt beste forslag er å bruke et tegneprogram som du, eller andre bruker til å tegne en skisse av hva dere ønsker. Farger, overganger og slikt kan dere angi med kommentarer om ikke tegnegferdighetene er gode nok.

La leverandøren bruke en skisse av det dere ser for dere og deretter korriger. Det er mulig dette koster noen kroner ekstra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Når jeg lager utkast til det visuelle i mine programmer/nettsider har jeg som vane å lage det i Mockups.

Mockups er veldig enkelt og er dedikert til å lage kjappe, men bra utkast.

Desktop applications, Web 2.0 sites, Rich Internet Applications, Web sites and Web Applications.

The line between them is blurring, and Balsamiq Mockups can help you design any and all of them.

Below you can find some sample mockups that were created with Balsamiq Mockups, for inspiration.

None of them took more than a few minutes to create.

Nettside laget i Mockups.

boogle.gif

Hovedsiden, her velger du ulike objekter

balsamiq425.jpg

Eksempler på utkast du kan lage

controls425.jpg

Video: Hvordan komme inn i det kjapt

Endret av Big-Mama
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive