Brannmurprogram og spywareprogram?

5 innlegg i emnet

Skrevet

Er det noen som har forslag på hvilket brannmurprogram jeg kan bruke? Prøvde Zone Alarm Free Firewall, men den gikk ikke. AVG AntiVirus funker fint. Jeg prøvde også å installere Super AntiSpyware, men da ble det blåskjerm.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det første du kan starte med er vel å lese gjennom denne posten, da det er listet opp mange programmer her som brukere på forumet allerede har testet om virker/ikke virker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dersom du er inne i "security center" og det står at du ikke har antivirus installert, så trykker du på find one online, du kommer da til en Windows 7 side med linker til all antivirus programvare som virker med Windows 7. Selv bruker jeg Avast! som hadde 64-bit støtte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ingen vits å lete etter separat brannmurprogram. det som er integrert holder i massevis. skriv Firewall i søkefeltet på start meny.

for antivirus, gjør som du ble tipset om i en tidligere post. avast, avg, f-secure, forefront funker iallefall for min del, og sikkert mange flere jeg ikke har testa

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei.

Om du vil betale noen kroner for noe bra, vil jeg anbefale ESET Smart Security ( http://www.eset.com ) ..

Funker meget bra med Win 7..

Mvh

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive