Noen som vil lage webside (for free)?

8 innlegg i emnet

Skrevet

Vel, jeg er egentlig ganske dorlig på HTML og kan vertfal ikke OHP, CSS osv. Mit resultat: http://nightsquad.comyr.com/index.html

Jeg vet det ikke fines mange som vil lage en etside for noen for free. Men håper det finnes en person der ute som vil det, en som har lit tid til overs. Bruker den gratise web hostingen 000webhost.Da nsker jeg ikke om noe store greier :P. Bare noe enkelt og fint og kankje programere PHP og slikt. Det eneste som tremger å vere om ikke det er for vansklig:

- Login som knytes opp mot at de registrerte kan lege inn et bilde og lit info og en roster på forsiden som viser medlemene.

- Et enkelt verktøy for å poste ting på siden (me nkan selfølgelig gå inn i HTMLen og skrive da :P.

- En "kontakt oss" altså et skrivefelt med DIN EPOST og Meldig som skal brukes til st folk sendre søknader.

- En gjestebok.

- (forum) om mulig men går fint å bruke et forum vedsiden av.

Om noe gider å gjøre det :P. Og om man bare gider å programere for meg kan jeg brukke denne HTML templaten: http://www.clantemplates.com/templates/default_depiction/

Så får jeg site og se om det er noen som har noe tid tilovers da og gider uten å få betalt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg trenger noen til å flytte for meg. Jeg ønsker ikke å betale vedkommende i det hele tatt. Regner med du stiller opp? ;)

Neida det er sikkert mange som vil hjelpe deg gratis, men husk at du risikerer å få det du betaler for... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg trenger noen til å flytte for meg. Jeg ønsker ikke å betale vedkommende i det hele tatt. Regner med du stiller opp? ;)

Neida det er sikkert mange som vil hjelpe deg gratis, men husk at du risikerer å få det du betaler for... :)

Jaja :P. Men det fines vel 1 eller annen som gjør det :P. Kan tenke på det som dugnad for klanet mit :P. Man pleier vel ikke å få betalt for dugnad :P.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Men ein dugnad er ofte til det felles beste (t.d. ein ny parkeringsplass, som eit tilfeldig eksempel). Dette derimot, er kun til ditt beste, og ditt aleine. Eg har ein bror som er tømrar, men eg trur ikkje han bygger eit heilt hus for meg gratis, bare fordi han tykkjer det er gøy.

Alt dette er ting som bør kunne ordne seg svært enkelt med eit CMS, eg er mest kjend med Drupal, og kan seie at det kan gjere jobben med svært få tilleggsmodular (tillegg du kan laste ned frå drupal.org). Eg trur du kan klare det med bare kjernemodulane og Views (for å lage brukarliste).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du kan jo komme til mitt borettslag og hjelpe til på vår dugnaden og andre dugnader, så kanskje en kompis i samme borettslag er villig til å hjelpe deg litt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har domenet støtte for Mysql ? Hvis det har det kan jeg enkelt sette opp et CMS til deg så kan du leke deg selv egentlig :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har domenet støtte for Mysql ? Hvis det har det kan jeg enkelt sette opp et CMS til deg så kan du leke deg selv egentlig :P

Ja det har den om man ikke må ha noe spisiel Mysql da :P.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Shudo, bruk to dager på å lære deg Wordpress. Da slipper du all programering og du kan få en super enkel nettside.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive