Starte ny webside! trenger noen som vil være med.

17 innlegg i emnet

Skrevet

Hei.

Jeg har en website www.programmersbox.net . Det er ikke noe på den nå men har lyst lage en side for folk som liger og programere.

Fks Visual Web Developer , ASP ol.

Trenger folk som bare har lyst til å prøve være med på dette , kanskje noen med litt erfaring fra ett CMS system som vi kan burke fks Joomla.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei!

Joomla! har jeg greie på ja :)

Bare versjon 1.5 og en masse komponenter, moduler, programtillegg, oppsett, og mye mye mer.

Så det burde hvertfall ikke være noe problem.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Høres bra ut Petter.Trenger en som kan....sette opp siden så den rett og slett ser bra ut , ikke bare som en haug med surr , hvis du skjønner.( Blir en haug med surr når jeg som ikke har øye for design skal gjøre det) hehe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kan nok være med.

Men blir kun med om det ikke blir cms :P

Man lærer så mye mere av å gjøre det selv!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg har sett mange poster av deg, der mange av de spør om noen vil være med. Jeg har mitt og tenke på, har akkurat inngått ett samarbeid med en stor norsk side nå forleden. Men når det er sagt, så tror jeg de fleste hadde vært glad for en klikkbar link:

www.programmersbox.net

Endret av bimbo
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg er også ute etter å bygge opp noe fra bunnen av uten cms.

Men jeg har også lyst til å starte en side hvor folk kan skrive guider osv for web utvikling osv osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dere kan jo begynne med et superbasic cms, også legge til funksjonene dere ønsker etter hvert. http://www.clesto.com/ er bittelite, og nesten ingen kildekode å sette seg inn i. TIl gjengjeld har det heller ikke noen funksjoner, omtrent.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja.

Jeg er intresert i å skrive how to`s til fks visual web developer osv , jeg vil lage ett nettsted som man kan samle kunnskap om programering.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Noen som er med?:) fri tilgang til å være med og utforme siden.

Har nå også skaffet domenet www.tutorial101.org hvis noen er intresert i å bli med starte en tutorial side der også

Endret av thorep
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

For å overbevise oss om at dette er et prosjekt som er verdt å satse på må du legge fram idèene og en modell for hvordan dette skal gå.

Jeg mener vi ser mye til tråder om dagen der brukere annonser en ny nettside de har kommet med og ber andre om å bli med, gratis. Dette er for min del ikke realistisk nok :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

med programmersbox.net vil jeg starte en side der man kan skrive guider og tutorials på ting man kan.Alle deler det man kan med alle.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

med programmersbox.net vil jeg starte en side der man kan skrive guider og tutorials på ting man kan.Alle deler det man kan med alle.

Jeg kaster ballen videre og spør: Hvorfor skal jeg begynne å skrive artikler der enn på ITpro.no f.eks?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har slått ifra meg den ideen nå.

Har tenkt starte en side som gjør filopplastning veldig enkelt , nesten som www.lastned.net som drivers av en venn av meg.

Har også tenkst skaffe .no domene da jeg har ett foretak.

Så bare slenge seg på denne ideen hvis du har noe bidra med.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Siden er nå oppe å går;) tar gjerne imot tips osv , og er bare si ifra hvis noen vil bli administrator på siden å være med på å forme den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg kan sikkert bli admin :)

Bruker: Daniel

<edit> eller bare ikke, har nok med sia mi.

Endret av VirusKongen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hehe ok;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå begynner det bli en del aktivitet på siden , så bli medlem der og send meg en pm hvis du tror du har noe og bidra med..kanskje med å forme siden osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive