Svart-hvitt I Windows Media Player

8 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg har Windows Vista, og når jeg skal spille av en film, er det svart-hvitt. Dette skjer kun med noen filmer; f.eks "DivX-filmer", men det skjer ikke med filmer jeg har filmet selv med hypercam2 og det skjer i hvert avspillingsprogram jeg har; VLC Media Player, Windows Classic Player og Windows Media Player.

Hvis dere lurer på noe, bare si fra :)

Takker for hjelp :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du prøvd de på noen andre maskiner? Kan være at du har lastet ned noen forhåndsvisningsfilmer fra Hollywood?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du prøvd de på noen andre maskiner? Kan være at du har lastet ned noen forhåndsvisningsfilmer fra Hollywood?

Ja, har prøvd de på andre maskiner, men det skjedde bare plutselig, så jeg tror det er noen innstillinger som har blitt endret, men kan ikke huske at jeg har endret noen innstillinger :S

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Forsøkt Systemgjenoppretting?

1. Klikk startknappen, velg Programmer, Tilbehør og Systemverktøy, og klikk deretter Systemgjenoppretting.

2. Klikk Gjenopprett datamaskinen til et tidligere tidspunkt og klikk Neste.

3. Velg hvilket gjenopprettingspunkt du vil stille systemet tilbake til, i kalenderen.

4. Klikk Neste.

Du blir bedt om å lukke alle programmer før du fullfører gjenopprettingsprosessen fordi datamaskinen startes på nytt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Forsøkt Systemgjenoppretting?

1. Klikk startknappen, velg Programmer, Tilbehør og Systemverktøy, og klikk deretter Systemgjenoppretting.

2. Klikk Gjenopprett datamaskinen til et tidligere tidspunkt og klikk Neste.

3. Velg hvilket gjenopprettingspunkt du vil stille systemet tilbake til, i kalenderen.

4. Klikk Neste.

Du blir bedt om å lukke alle programmer før du fullfører gjenopprettingsprosessen fordi datamaskinen startes på nytt.

Ja, har prøvd det, men det er fortsatt det samme :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lagt til codec'r endret inntsilling for de. Installert program for videoavspilling evt. oppdattering. Automatiske oppdatteringer fra Windows..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lagt til codec'r endret inntsilling for de. Installert program for videoavspilling evt. oppdattering. Automatiske oppdatteringer fra Windows..

Ja, prøvde å laste ned CCCP, men det var visst fortsatt svart-hvitt.

Noen flere forslag?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det jeg skulle lagt til var om dette skjedde etter du hadde installert/configurert noen av de programvarene og codecene.

Avinstaller det du tror kan skape problemer i forhold til video og codec'r.

Vlc har jo innebygde codec'r, prøv filmene i den etter du har gjort dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive