[LØST] Sats eller Elexia?

10 innlegg i emnet

Skrevet

Heisann.

skal begynne å trene nå, men klarer ikke å bestemme meg for sats eller elexia, vet ikke om noen har kjennskap til de her jeg men...

Takker for svar..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

http://www.dinside.no/800095/her-trener-du-billigst

Tenk litt pris samtidig. :) Kan fort bli dyrt.

Ellers tilbyr dem fleste treningssenter "prøvetimer", slik at du faktisk kan prøve treningsstudioet før du evt bestemmer deg. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det du må spørre deg om er:

1. Hva vil jeg trene?

2. Hvor lang tid tar det til og fra de forskjellige plassene.

3. Pris

4. Må jeg ha veiledning/hjelp?

Dersom du klarer å motivere seg selv samt lærer fort vil jeg ikke anbefale noen av de store treningsentrene. Finn et lokalt lite gym med hyggelige folk og bra priser. Spør de som har peiling om hjelp og veiledning.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

det er bedre lat (Data og Videospill) enn trene. bruce.gif

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det du må spørre deg om er:

1. Hva vil jeg trene?

2. Hvor lang tid tar det til og fra de forskjellige plassene.

3. Pris

4. Må jeg ha veiledning/hjelp?

Dersom du klarer å motivere seg selv samt lærer fort vil jeg ikke anbefale noen av de store treningsentrene. Finn et lokalt lite gym med hyggelige folk og bra priser. Spør de som har peiling om hjelp og veiledning.

Skal trene muskler, få større armer og sånt og bedre utholdenhet, bor like ved begge så det har ikke noe å si. Jeg må ha litt hjelp for å komme igang med riktig trening..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skal trene muskler, få større armer og sånt og bedre utholdenhet, bor like ved begge så det har ikke noe å si. Jeg må ha litt hjelp for å komme igang med riktig trening..

Da ville jeg uten tvil gått for det billigste. Dersom penger ikke er en faktor ville jeg tatt prøvertimer hos begge for å se om det var noe du likte bedre.

Uansett så tror jeg ikke det har noen som helst betydning hva du velger. Har du venner som trener på noen av disse stedene? Kan være greit å ha med noen som har trent en stund når du begynner ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hallo! :)

Jeg trener selv på Elixia, og jeg har prøvd Sats, men hvis du vet hva du skal trene, liker å ha folk under 18 år rundt deg osv, så ta sats, hvis du trenger veiledning, bedre utstyr, og folk fra 18år og oppover, så ta elixia :) Jeg er kjempe fornøyd ;) Du trenger ikke å ta personlig trener engang, får like mye hjelp selvom ;)

(noen steder er det fra 16års grense på Elixia).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hallo! :)

Jeg trener selv på Elixia, og jeg har prøvd Sats, men hvis du vet hva du skal trene, liker å ha folk under 18 år rundt deg osv, så ta sats, hvis du trenger veiledning, bedre utstyr, og folk fra 18år og oppover, så ta elixia :) Jeg er kjempe fornøyd ;) Du trenger ikke å ta personlig trener engang, får like mye hjelp selvom ;)

(noen steder er det fra 16års grense på Elixia).

Jeg må si meg sterkt uenig i at Elixia har bedre ustyr enn Sats.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bedre utstyr som i flere fancy maskiner?

Dersom en nybegynner skal gå på et hvilket som helst treningssenter så tror jeg neppe han kommer til å savne hverken det ene eller det andre, tvert i mot kommer man langt med hantler, stenger og vektsiver.

Jeg igjentar, prøv hos begge. Ta beslutning på hva DU synes passer DEG. Ikke hvem som har flest maskiner.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

tenkte jeg skulle ta en prøve time i dag men så ble jeg vist rundt på elexia og fant ut at to av vennene mine trener der så da signa jeg medlemskap der med en gang.. takker for flotte svar alle sammen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive