vant t-skjorte. Men vant ikke allikevel

14 innlegg i emnet

Skrevet

I November/desember 08 var jeg med i en konkurranse på x6 og var så heldig at jeg vant. men vant ikke allikevel.

Fordi? Itpro påstår de ikke fikk svar fra meg, men det er jo ikke så rart, når jeg aldri fikk e-post som jeg skulle svare på for bekrefte at jeg var en av de som hadde vunnet.

Litt ironisk i grunn, da mitt bilde til og med ble brukt til bilde for artikkelen.

så fikk jeg ikke "WoW" t-skjorta som jeg gledet meg til å få i posten. Men dette er en prinsippsak. Hva mener dere om dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Heisann Mariuz. Dette ville jeg faktisk ikke laget en offentlig diskusjon om men heller send en PM til forumredaktøren om.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg har sendt opp til flere meldinger til personer jeg fikk beskjed om å sende pm til. Jeg vil bare vite hva brukerne på itpro syns om saken?

En skriftlig beklagelse er ikke akkurat noe plaster på såret heller.

Endret av Mariuz
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sikker på at mailen du har registrert på profilen din er gyldig? Kan jo være der feilen ligger... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

I November/desember 08 var jeg med i en konkurranse på x6 og var så heldig at jeg vant. men vant ikke allikevel.

Fordi? Itpro påstår de ikke fikk svar fra meg, men det er jo ikke så rart, når jeg aldri fikk e-post som jeg skulle svare på for bekrefte at jeg var en av de som hadde vunnet.

Litt ironisk i grunn, da mitt bilde til og med ble brukt til bilde for artikkelen.

så fikk jeg ikke "WoW" t-skjorta som jeg gledet meg til å få i posten. Men dette er en prinsippsak. Hva mener dere om dette?

Trist.. Håper du får den da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sikker på at mailen du har registrert på profilen din er gyldig? Kan jo være der feilen ligger... :)

Vel, jeg bruker mailen hver dag, i tilegg til at jeg brukte den til å sende inn mitt vedlegg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Og det er samme mailadresse som du registrerte deg på ITpro/X6 med?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jepp, den jeg registrerte meg med er den jeg bruker idag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg tror ikke dette er en sak du må ta opp med oss. Som Winxzy sier så hadde jeg heller kontaktet ledelsen i dette forumet.

Men hvis ikke DET virker, DA hadde jeg laget en tråd. For å legge litt press...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg tror ikke dette er en sak du må ta opp med oss. Som Winxzy sier så hadde jeg heller kontaktet ledelsen i dette forumet.

Men hvis ikke DET virker, DA hadde jeg laget en tråd. For å legge litt press...

Nå er det jo sånn at de sier at de ikke har noen t-skjorter igjen, å gitt vekk alle "wow" t-skjortene, å fikk en liten beklagelse. men som sagt, dette er en prinsippsak.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei,

Alle vinnere av denne konkurransen mottok en mail hvor de fikk beskjed om å sende oss navn og adresse. 9 av 10 stk svarte på denne.

Vinnerne som meldte seg er:

Kristian Rafteseth

Sophie Spurling

Håkon Lensnes

Torbjørn Berg-Hagen

Hans Erik Alterskjær

Rolf Erik Hjulstad

Thomas Ryste

Christoffer Wennersberg

Alexander Nilsen Goa

Vi sendte deg email to ganger hvor vi purret på deg i den siste og de så slik ut:

From: bjorntore@itpro.no

To: mariusmooe@hotmail.com

Subject: RE: WOW

Date: Mon, 1 Dec 2008 19:25:45 +0100

Hei,

Ditt bilde bidro til at du stakk av med en Wrath of the Lich King-t-skjorte fra X6.no

Les mer på http://www.x6.no.

Send fullt navn og adresse til meg på e-post :)

-------

Med vennlig hilsen

Bjørn Tore Boquist

Administrator X6.no

http://www.x6.no

----------------------------------------------------------------------------

From: bjorntore@itpro.no

To: mariusmooe@hotmail.com

Subject: FW: WOW

Date: Mon, 8 Dec 2008 21:02:59 +0100

Har enda ikke fått adresse fra deg.

Lyst til å sende den over så du får t-skjorten din? :-)

Bjørn Tore

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis navnet ditt ikke er på navnelista mottok vi aldri mail fra deg. Fikk du aldri mail fra oss så ligger i såfall problemet hos Hotmail og det er fryktelig lite vi kan gjøre med det. Vi mottok ingen feilmeldinger fra Hotmail noe som er vanlig om maiiladresse ikke stemmer.

Er du derimot på lista så er den pakken tapt i posten og det kan vi heller ikke gjøre noe med da alle pakkene ble sendt som brevpost uten sporing. Jeg har heller ikke mottatt retur fra posten.

Nå er det slik en gang at alle premier vi har til konkurranser er sponset av distributørene og vi får kun et X antall, 10 stk i dette tilfellet, hvilket gjør at vi ikke har noe ekstra.

X6 er hverken erstatningsansvarlig for ting som skulle bli borte i posten og det er vinners ansvar å melde seg innen rimelig tid etter at vinnerrmail er mottatt.

Derfor er det VIKTIG at alle som har vært med på konkurranser følger med på trekningene på vår forside og ikke bare vente på email,

Med dagens spamfilter hos ISPer kan det hende at mail havner i ISP sin søpplebøtte og ikke din egen. Det burde ikke skje, men det gjør det alikevel.

Det er selvfølgelig meget beklagelig at slikt skjer, men desverre så er det nå en gang at det gjør det alikevel. Jeg har vært Redaktør for X6 i 4 år og det er faktisk første gang jeg har opplevd at en vinner ikke har mottatt premie.

Jeg kan desverre ikke gjøre annet enn å beklage denne episoden og at vi håper dette ikke skjer igjen. Det blir litt feil om vi skal holdes ansvarlig for slike tilfeller da det faktisk ikke er en feil fra vår side. Da kan vi ikke ha konkurranser.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå har jeg aldri motatt e-post fra dere. Heller ikke i i søppelposten, noe som ikke er deres feil selføgelig. ble ganske skuffet.

Men måtte sende brev flere gang for å få svar. I konkuranse stod det at jeg skulle få en epost der jeg skulle sende med adresse, ventet lenge på denne eposten, men fikkd en aldri.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei Marius,

Det var jeg som sendte ut disse e-postene. Som du ser ovenfor har Jan Ivar lagt inn kopi av dette. Fikk ikke svar på den første, og etter én uke sendte jeg ut en purring. Det kom heller ikke noen svar på den. Jeg skjønner selvsagt frustrasjonen din, men ettersom vi mottok svar fra ni andre, kan jeg ikke skjønne hvorfor e-posten ikke kom frem til deg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Det lurer jeg også på. Har vel for strengt spamfilter(?)

Anyway, her er mitt fine "vinner" (ikke denne gangen)bilde mitt i artikkelen =)

Hadde vel kanskje vært en idé og prøve å kontakte meg her :) men er bare en tanke.

Dere er vel ikke sure fordi jeg har vært litt "slem" i noen tråder : | Har jo ikke akkurat et plettfritt rulleblad her inne. Beklager denne skaden jeg har medbrakt meg i diverse tråder.

Typisk min flaks dette, over alt skjer ting med meg som aldri har hendt med andre. Kanskje jeg burde gå tilbake til steinalderen :)

Hadde vært fint om en kunne sende mail fra itpro til min mail mariusmooe@hotmail.com som en dobbeltsjekk, takk

Endret av Mariuz
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive