[LØST] Kjøpe Security Suite nå, hvilken er "best"?

12 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

er litt lei av å laste ned torrents som går på fake keys slik at jeg må finne ny hver gang jeg updater, og det er ganske irriterende.

så nå er jeg bestemt på at de gjør en såpass grei jobb at nå skal jeg kjøpe en Security Suite :)

Akkurat nå har jeg følgende:

Avira Personal Edition (Free)

A-squared Free

Malwarebytes Anti-Malware

Jeg vurderer å kjøpe Avira Security Suite som har:

AntiVir

AntiAd/Spyware

AntiPhishing

AntiRootkit

AntiDrive-by

AntiBot

EmailScanner

WebGuard

RescueSystem

BackupSystem

AntiSpam

FireWall

GameMode

som dere ser har den AntiRootkit og AntiSpam og AntiAd/Spyware så lurte på om hvis jeg kjøper den kan jeg fjerne f.eks. A-squared?

Er denne god, og er det trygt å kjøpe fra www.avira.com ??

Jeg har lyst på akkurat denne fordi jeg synes Avira har vært mest brukervennelig og veldig effektiv (har vært innom Kaspersky, Nod32 og AVG også, de var dritt å fjerne og bruke)

Er dette produktet værdt sine 400,- det koster for ett år ?

Jeg driver litt med torrents, ellers er det bare gaming og surfing som går på mitt bruk (samt MSG'ing etc)

EDIT: IKKE driv å anbefale det du selv har, er ikke interessert i å vite hva du har!

bare svar på spørsmålene mine...

Endret av Etern1ty
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

hadde uten tvil kjøpt norton internett security 2009. 500-600 kr

EDIT: norton har skjerpet seg veldig. 2009 er kanonrask og stjeler lite av maskina

Endret av gjeewaytee
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg ville ha godt for NOD Smart Security 3.

Jeg bruker den selv og er svært fornøyd.

Bruker svært lite minne og er lettdrvent, du vil ikke merke at du har det inne før det er nødvendig.

Da mener jeg med hensyn til virus og andre ting online.

:thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvorfor ikke beholde den løsningen du har i dag?

Det finnes også noen gratis brannmurer som du kan benytte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bruker selv Avast Professional med COMODO Free Firewall. Fornøyd. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du har jo et veldig bra oppsett med Avira Personal Edition (Free) og Malwarebytes Anti-Malware.

Det eneste du kan tenke på er en gratis brannvegg,du har online armor free og comodo(free) som er veldig bra brannvegger.

Prøv online armor free brukervennlig og bra brannvegg.

Tester av brannvegger matousec.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvorfor ikke prøve Norton Internet Security 2009 gratis i 15 dager før du bestemmer deg....den har alt det som er nevnt her i èn og samme pakke som realtime protection...du trenger igrunnen bare denne applikasjonen kjørende i real time, alt annet blir overflødig og bortkastet bruk av ressurser....det er til og med slutt på tia da man måtte bruke et eget avinstalleringsverktøy hvis man ikke var førnøyd...her er det bare å klikke på avinstalleringsfila som følger med, så er hele greia borte.

http://www.symantecstore.com/dr/v2/ec_main...c&sid=49465

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå er det nettopp DET verktøyet du slipper f.o.m v-2009....og hva manuelle valg angår, så kan det aller meste i NIS settes til manuell styring....hvilket faktisk reduserer ressursbruken ytterligere enn den allerede er med defaulte innstillinger.

Norton Antivirus ligger nå i det aller laveste sjiktet hva bruk av systemressurser angår, og riktig innstilt så bruker ikke Norton's brannmur mer ressurser enn Windows' egen innebygde.

Eneste argumentet pr. dags dato for ikke å velge Symantec's produkter, er den vel stive prisen....men personlig syns jeg det er verdt det, særlig med tanke på at èn kjøpt lisens gir bruk på 3 maskiner.

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg hater norton...

kan dere ikke bare enkelt å greit svare på spm mitt ?

er det trygt å kjøpe fra avira.com ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

kan dere ikke bare enkelt å greit svare på spm mitt ?

Det er jo nettopp det som har blitt gjort. Du har fått mange svar på følgende spørsmål:

Kjøpe Security Suite nå, hvilken er "best"?

Jeg har alltid hatet Norton selv, hovedsaklig fordi den stjeler mye systemressurser, skaper flere problemer enn den løser og kan ofte være vanskelig å få avinstallert. Symantec har nå faktisk hørt på kritikken og istedenfor å bygge videre på gammel kode har de vraket alt fra tidligere versjoner og bygget Norton 2009 fra grunn av med ytelse som et av de viktigste fokusområdene. Det gjør, for å svare på det opprinnelige spørsmålet, Norton til den "beste" løsningen.

er det trygt å kjøpe fra avira.com ?

Har aldri bestillt noe fra avira.com, men ser at de tilbyr betaling via PayPal. Hvis du oppretter PayPal-konto kan du overføre penger til den fra nettbanken. Når du så betaler på avira.com blir det hentet fra PayPal-kontoen. Dersom det skulle vise seg at du ikke får det du har betalt for er det bare å melde fra til PayPal så vil de følge opp saken mot Avira.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Avira avdekker og behandler 38% færre trussler enn Norton....det bruker omlag 18% mer av systemressursene dine....og er bare 200,- kr billigere enn Norton....

Men bevares...man bruker da det man føler seg mest kompetent til å bruke.

Å kjøpe Avira går vel omtrent like greit som å kjøpe noe annet over nett vil jeg tro....

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive