[LØST] Et lite spørsmål om iPod Touch

3 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hei! Jeg har hatt store problemer med iTunes på pcen (vista) og iPod Touch i det siste. Jeg har til nå ødelagd 2 iPoder, og vil ikke ødelegge mer. Problemet er en feil med internett-tilkoblingen, og midt i oppdatering 2.2.1, kommer det opp en feilmeldingen, og iPoden blir død for alltid. Jeg har i det siste tenkt meg grundig om hva jeg skal gjøre når jeg får enda en iPod på garantien, og følgende er det jeg har tenkt:

1. Jeg synkroniserer alle filene mine på den nye iPoden fra den pcen så ødela de andre, og lever lykkelig uten oppdatering 2.2.1

2. Jeg kan bruke en annen pc til å synkronisere også (noe som er mye sikrere), men da må jeg vite om iPod Touch blir levert ferdig-oppdatert til v2.2.

Så poenget her i mitt spørsmål er egentlig om nye iPod toucher (2.gen) blir levert ferdigoppdatert til v2.2

Håper noen kan svare meg :)

Mvh Donaldogco

Endret av Polaro
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Snodig. Du kan prøve en hard restore og se om det fungerer.

Sørg for å ha siste versjon av iTunes installert. Last ned via www.itunes.com. For å gjennomføre en hardrestore.

Koble iPoden til PCn. Hold inne "sleep/wake"-knappen (den på toppen) og Home-knappen samtidig i 10 sekunder. Etter ti sekunder slipper du "sleep/wake"-knappen, men fortsetter å holde Home-knappen i 10 sekunder til. Hvis dette fungerer så vil iTunes gjenkjenne iPoden og be deg om å gjennopprette.

Når den er gjennopprettet kan du prøve å Oppgradere den til 2.2.1 igjen. Om den ikke ble det under gjennoppretting.

Edit: en fesk iPod som kommer rett fra fabrikken nå vil trolig komme med 2.2 software. De som har ligget i butikken en stund har trolig gamlere software.

Endret av tmn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jailbrake og legg inn den versjonen du vil ha. Og slå av auto-synk skiten i itunes..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive