[LØST] Norton Internet Security 2009

7 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!

Jeg besøkte kameraten min for å hjelpe last ned den nye version Norton Internet Security 2009. Jeg har Norton Internet Security 2009 selv som er snart utgått om 33 dager igjen.

Men jeg merker at hans nye version er mye mindre ram enn min. Og hans nye version er mye raskere og mye bedre ytelse.

Spørsmål om det er sikkerhet for å beskytte mot hacker, antivirus, falsk side og så videre eller ikke.

Ja, det koster penger.

Hva synes dere om Norton Internet Security 2009?

Jeg vil gjerne å høre fra dere. Jeg takker dere på grunn av jeg får svar fra dere! :)

Mvh

TRJ

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har norton internett security 2009 selv og er storfornøy. tar utrolig lite av maskina og scanner kjapt. det er en komplett pakke som beskytter mot alt det du skrev. den blokker automatisk og man kan velge om man vil ha beskjed om ting som skjer og blokket osv.

men hva mener du med at hans ney versjon er mye mindre ram enn din? bruker mindre ram? var det det du mente kanskje?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har norton internett security 2009 selv og er storfornøy. tar utrolig lite av maskina og scanner kjapt. det er en komplett pakke som beskytter mot alt det du skrev. den blokker automatisk og man kan velge om man vil ha beskjed om ting som skjer og blokket osv.

men hva mener du med at hans ney versjon er mye mindre ram enn din? bruker mindre ram? var det det du mente kanskje?

Hei!

Jeg mener at Norton Internet Security 2009 stjeler mye minne. Jeg har Norton Internet Security 2007 som stjeler litt mye minne. Jeg håper ikke at Norton Internet Security 2007 er samme som Norton Internet Security 2009 som stjeler litt mye minne. Slik at Norton Internet Security 2009 arbeider raskere på sider og mye bedre enn Norton Internet Security 2007 som jeg har.

Er du enig at den nye versiom "Norton Internet Security 2009" er mye bedre enn før?

Hva sier test om dette?

Jeg er fornøyd med Norton Internet Security 2007, men en ting litt for mye å stjele minne... :cry

Jeg liker å høre hva dere mener om Norton Internet Security 2009. :-)

Og tusen takk for svar også.

Mvh TRJ

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

finner ikke igjen online siden, men 2009 utgaven er kjent for de som liker den serien at den er hittil det minst ressurskrevende norton har kommet med. den stjeler IKKE mer minne enn 2007 versjonen

NIS 2009 er supergenial

ang tester så er google din beste venn :)

HER står det litt om hva den beskytter mot

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå er dette med exploit's bagateller, men jeg syns egentlig denne rapporten sier greit ifra om lista Symantec har lagt seg på med 2009-utgaven

http://secunia.com/gfx/Secunia_Exploit-vs-...st-Oct-2008.pdf

Har nå NIS 2009 på 4 maskiner, og er strålende fornøyd med det....selv min dassige Acer Aspire One kjører glatt med NIS 2009 uten at det merkes nevneverdig.

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Prøver NIS på MacBooken min nå, og jeg kan meddele at jeg ikke merker noen forskjell i ytelsen,

Om det er noe vits i å ha NIS på en Mac er en annen sak.

Papsn: Fin den testen du linket til. Norman kom ikke helt heldig fra det...hehe.

Kanskje de skulle begynne å selge toppeluer i stedet. ;-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bruker dette selv på en Fujitsu bærbar og er veldig fornøyd med det :)

Merker ikke at det er noe ressurskrevende..

Har hørt en del rykter om at Norton har bygd om databasen sin for å gjøre de nye programmene som f.eks NIS 09 mye bedre slik at det skal kjøre lettere og ikke kreve mye..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive