endre filtype på dvd fra .IFO og .BUP til .avi

10 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg skal brenne mange hjemmefilmer(som er på dvd disk), jeg har lagt over filene til datamaskinen. men problemet er at de blir til 3 forskjellige filtyper: .VOB, .IFOog .BUP.

Jeg har 2 Video fil converter: Auto GK og Prism Video Converter. Men disse programmene greier ikke å convertere .IFO og .BUP filene.

Hvis noen vet hvordan jeg gjør det med disse programmene eller vet om andre programmer så piiiz hjelp meg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

VOB-filene er video, IFO og BUP er ikke det (BUP-filen er en backup av IFO-filen med ellers samme navn).

Men autogk er laget for dette, kan du fortelle mer om hvorfor det ikke går med den?

Til dette bruker jeg selv dgindex, avisynth og virtualdub blant annet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

AUTOGKERROR.jpg

Det står : ''ERROR parsing IFO file''

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har ikke brukt autogk på mange år, men vet du om den kan ta vob-filene direkte?

Eller om du bruker noe annet program til å konverertere kun de filene, da det er de som inneholder videoen du er ute etter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Feilen ligger mest sannsynlig er at du velger"VIDEO_TS", når du skal bruke VTS_01_0 i autoGK.

332343.jpeg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har prøvd og bruke Prism Video Converter, mn lyden kommer bort, kan d ha noe å si hvordan encoder valgene mine er satt opp?

Jeg skjønte ikke d siste sprsmålet helt......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har prøvd og bruke Prism Video Converter, mn lyden kommer bort, kan d ha noe å si hvordan encoder valgene mine er satt opp?

Jeg skjønte ikke d siste sprsmålet helt......

jeg bruk CloneDVD2 samme med Anydvd de 2 er ikke Gratis.

men du finne mange best programme her.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Med AutoGK: Velg VTS_01_1.VOB som input file, ikke Video_TS.IFO.

Hvis du vil ha med undertekst på filmen etterpå, velger du VTS_01_0.IFO som input file, haker av for undertekst du vil ha med, så velger du filmen du har nettopp har konvertert; Første Film.avi som output file.

Endret av pijano
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er bare å prøve POWERISO, det er program som er kompatibel med veldig mange typer bildefiler, alt du må huske på er å huke av disse under installasjonen.

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive