Webside Template HTML

8 innlegg i emnet

Skrevet

Hello, er det noen som vet om en et sted som jeg kan laste ned en HTML template webside.

Skal ha en produkt info side - i forhold til skolearbeid.

Jeg hoster websiden selv med WAMP.

:thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvilke produkter skal du ha på siden?.. Bruker du cms?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvilke produkter skal du ha på siden?.. Bruker du cms?

Produktet Våres

bruker ikke cms atm, men kan sikkert det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Okey.. hvis du ha salget fra nettsiden også ville jeg valgt cms, men hvis dere har bare et produkt og skal selge det utenom websiden kan du jo holde deg til html. Hvis du skal gå for cms ville jeg valgt Joomla med VirtueMart extension, til salgs delen.. Template kan jeg sjekke om du bestemmer deg for og gå for det ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Okey.. hvis du ha salget fra nettsiden også ville jeg valgt cms, men hvis dere har bare et produkt og skal selge det utenom websiden kan du jo holde deg til html. Hvis du skal gå for cms ville jeg valgt Joomla med VirtueMart extension, til salgs delen.. Template kan jeg sjekke om du bestemmer deg for og gå for det ;)

Ja, jeg kan jo prøve det - men har ikke noe tidligere erfaringer innen for det (veldig avansert?).

Er det bare et tool som hjelper til utsene messig? Bruker jeg fremdeles wamp for å hoste serveren?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Cms = Content managment system.. Med et cms blir ALT innen websiden din lettere og håndtere: Lettere og legge til innhold, lettere og finne den templaten du liker samt lettere og installere templaten og for ditt vedkommende en smal sak og legge til nettbuitikk :) det finnes en side med demo på de fleste cms'ene på denne siden finner deres demo for joomla

EDIT: Angående det med wamp, så skal det nokk gå bra med cms der også så lenge serveren din er satt opp med støtte for PHP og MyQL

Endret av ©ordante
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Cms = Content managment system.. Med et cms blir ALT innen websiden din lettere og håndtere: Lettere og legge til innhold, lettere og finne den templaten du liker samt lettere og installere templaten og for ditt vedkommende en smal sak og legge til nettbuitikk :) det finnes en side med demo på de fleste cms'ene på denne siden finner deres demo for joomla

EDIT: Angående det med wamp, så skal det nokk gå bra med cms der også så lenge serveren din er satt opp med støtte for PHP og MyQL

Må jeg fremdeles bare ha ett html script jeg må bruke? Når du tenker på "installere" templaten - legger jo bare filene på websiden inn på WWW directoryet?

Eventuelt, kunne du linka meg en webside hvor jeg kunne lastet ned en riktig template.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Må jeg fremdeles bare ha ett html script jeg må bruke? Når du tenker på "installere" templaten - legger jo bare filene på websiden inn på WWW directoryet?

Eventuelt, kunne du linka meg en webside hvor jeg kunne lastet ned en riktig template.

Joomla systemet er skrevet i php som du installerer veldig lett med en medfølgende webinstaller.. Du overfører alle filer og mapper som følger med i joomla zip filen til roten på din server.. Etter det skriver du inn adressen til siden din, så kommer installeren opp med guiding gjennom hele installeringen.. Du finner full dokumentasjon til joomla på denne siden ..

Når det gjelder templates installeres disse også igjennom en webinstaller i administrasjon siden på din joomla side.. guide på dette finner du på denne siden ..

Gratis joomla templates finner du på:

SiteGround

Joomla24

Joomla Free Templates

For flere gratis joomla templates kan du gjøre et Google Søk

Disse templatene forutsetter at du laster ned joomla's versjon 1.5

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive