Mission Abs - magemuskler

6 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Heisan , Som folk vet har jeg spurt om mange ting her. Og har fått greie svar.

Vel , Som folk vet, har jeg spurt om styrke trenning. Deretter spurte jeg min far som har litt peil'n i det. Han sa at hvis jeg overdriver, Eks 50-100 løft uten stopp, kan jeg utvikle alt for store knokler. Da vil jeg få store rygg smerter seinere i livet, eller kan jeg stoppe å vokse.

Så da har jeg startet med et nytt prosjekt.

"Mission Abs" , Jeg skal prøve å få magemuskler ved å gå ned i vekt og trenne.

Gamle dagen min:

*¨Ståopp kl 6

* Spise sjokoladegryn med melk til frokost.

* Ta bussen kl 06.50

* Spise litt frukt på skolen + litt veske (avogtil korn)

* Spise middag (stor posjon)

* Ikke spise kvelds.

Nye dagen min:

* Ståopp kl 05.30

* Sykle i sånn ca 5-10 min , til jeg mister 50 kcal

* Spise frokost, Korn med et eller annet pålegg (Intet smør)

* Spise frukt på skolen + en halv skive med et eller annet pålegg.

* Spise en halv skive når jeg kommer hjem, kl 15.30 - 16.00

* Spise en litten posjon middag.

* Spise frukt til kvelds.

Sånn skal jeg holde på i en hel Mnd.

Jeg skal også trenne litt Knee ups, Leg Raises , Cycles , Reverse Crunch - OSV.

Hva synest dere?

NB: Jeg har IKKE mage, Jeg er helt passelig tynn. Men jeg får bilringer når jeg sitter :(

Endret av opijo
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

jeg synes at det nye opplegget er mye bedre da du spiser lite men ofte, som er det anbefalte

Lykke til :thumbup:

EDIT: WOW! Visste ikke at du var 13 ÅR!? :huh: og ja du skal ikke overtrene..

Endret av mr.vistnes
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei opijo. Flott at du trives med trening og gjerne vil bygge magemuskler. Det første som slår meg er jo at du er 13 år. Det du lister opp her av diett virker ikke akkurat som kjempemye næring. Men så er ikke jeg noe ernæringsfysiolog heller (jeg har jo faktisk mage). Du er ung og trenger næring å vokse på, jeg tror faktisk at hvis du allerede nå interesserer deg for dette så ville jeg tatt kontakt med noen som kan sette opp evt. et treningsprogram og kombinert diett.

Tror ikke det er mange treningssentere som vil instruere en som er 13 år, noe jeg mener er tull hvis de er oppriktig interessert. Man trenger ikke nødvendigvis trene de hardeste programmene, siden kroppen jo er i den utviklingsfasen den er.

Din far har forøvrig helt rett i dette med å ikke overtrene.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Enig med kanoner.

Og det at du får bilringer når du sitter, kommer jo av at huden blir sammentrykt når du setter deg. Det er en grunn til at huden på magen ikke er like stramt som et trommeskinn når du står oppreist. ;)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Planen min er at når den mnd har gått , og jeg har begynt å få noe lunde magemuskler , så skal jeg begynne å spise mer og trenne mer.

Det er faktisk en i klassen som har klart å få 4 magemuskler på den dieten, men han klarer ikke å få de to nederste :P

Han spiste litte og spiste ofte , mens han trente mye.

Det tok ham 3 uker.

Endret av opijo
0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

De nederste musklene du snakker om sliter alle med. Du trenger Abflex!

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive