Etern1ty om moderatorene/Adminene ("hjelpetråd")

33 innlegg i emnet

Skrevet

Dette er litt "Off-Topic" til alt, da jeg egentlig lager denne for moderatorene/administratorene som vil vite hva de kan gjøre for å bli bedre, og hva de gjør bra :) (jeg markerer med + og - for bra og dårlig)

Andrull (i redaksjonen og ikke mod/admin da, men likevel)

+ En topp kar med høy viten om hardware, software og humor :)

Fin fyr som kan hjelpe med så godt som alt som lures på på ITpro.no

Har alltid en hyggelig tone, og kommer med noe humor også noen ganger.

- Han er ikke nok online på forumet, såvidt jeg husker tror jeg ikke han har vært online i 2009 enda.

KongKlykken

+ Koselig fyr som er mye online, er alltid hyggelig og morsom ;)

Er det noe du lurer på om denne fyren kan du bare sende en PM til Vetle Nordeng som er Kongklykkens desidert STØRSTE fan :P

- Føler at han noen gang bare gjetter seg fram til svar, men dette er IKKE ofte i det hele tatt, men har dukket opp en sjelden gang.

Martin Aleksander

+Grei fyr som kan hjelpe en del noen ganger.

- Er ikke så mye aktiv på forumet, samt føler at han leker litt "Mystisk", han er litt for seriøs mener jeg.

TH_Trinity

+ kan tydeligvis mye om gaming, siden det er der han er mest, og han kan mye der :)

- kunne sagt at han bør være mer aktiv på hardware og sånt, men der har vi allerede mye gode folk, så jeg velger å la denne være "blank".

Papsn

+såvidt jeg husker har han hjulpet litt på software delen :)

- "hvem er det"? (ironi for å si at du er for lite online og på forumene! :P

LieX

+ hjalp meg bra i software og case modding delen.

- samme som alltid, er for lite kjent til at jeg kan si mer ...

aleksanderro

+hjalp litt når jeg skulle ha ny pc, bra det :)

- mer aktiv!!! ;)

r2d290

-ukjent helt fram til nå, så kan ikke kommenteres enda.

J.K.

-ukjent helt fram til nå, så kan ikke kommenteres enda.

pijano & Bajazz jeg syntes at disse brukerene fortjente litt omtale.

+ Pijano har vært mye til hjelp med når jeg har hatt problemer med brenning og brenneprogram.

+ Bajazz hjalp også mye med brenning, spesielt med å finne ny brenner :)

- er ikke mye å si her, de gjør en bra jobb til vanelige brukere å være :)

DJ_Evelen (etter forespørsel)

+ har vært litt til hjelp med linux, software og spill :)

- for lite aktiv på hardware, men det trengs ikke :=)

PS1: hvis du vil at jeg skal gi min mening om deg som moderator, så bare si ifra her :)

PS2: Dette er bare ment som en liten "hjelpetråd", så er det noe noen av dere tar imot offensivt så er det bare å redigere/slette.

PS3: Dette er MIN mening jeg sier her, så svar hvor folk kverulerer på mine meninger kan frabes.

Håper dette kunne hjelpe litt for noen av dere mods :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Håper dette kunne hjelpe litt for noen av dere mods

Det du sier har jo lite med moderering å gjøre, uten at det er ment negativt. :) Det du har ramset opp er jo ditt inntrykk av hvordan vi hjelper andre brukere med deres problem, samt hva ditt inntrykk av vårt kunnskapsnivå er. Altså, det kunne vært en hvilken som helst bruker på forumet det var snakk om.

Om du har noe på hjertet angående modereringen på forumet, finnes det en egen tråd for det også: http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=43221 ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva med oss andre brukere?

Som er mest for å hjelpe andre, og som stiller spørsmål.

Kanskje det heller bør være slags side, hvor man trykker på navn eller (kallenavn) for å vite mere om de?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er jo bare å gå inn på profilen til den du ønsker å kommentere og legge inn en linje eller fem.

Gjøres i fanen "kommentarer"

Sjekk min da: http://itpro.no/supportforum/index.php?showuser=15094

Her har jeg fått passet mitt påskrevet av micros43 Hehe..... Han har helt rett. Jeg er jævlig sta! :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kan du gi din mening om meg som bruker Etern1ty?

Eller som meg som moderator om jeg hadde vert det...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hihi, denne likte jeg... Det er jo ikke noe galt om meg jo :D

Meen jeg kan gi meg selv reft seg, siden jeg ikke fikk noen...

En smule for lite aktiv og som du nevnte... Jeg dekker ikke fullt ut hardware, da det er waay for mye for meg å få med meg.

Trenger du hjelp til Battlefield, photoshop, vannkjøling, casemod, elektronikk, tele/data og vista.. I'm the man to ask :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tilbakemeldinger er vi alltid glade for, og det er viktig for oss alle å få tips til hvordan vi kan forbedre oss.

Jeg kan naturlignok bare svare for meg selv her, og når det gjelder aktivitet på forumet, så er jeg alltid her, selv om jeg kanskje ikke alltid skriver i forumet.

Jeg hjelper til i forumet når jeg føler at jeg har tid til det - og ellers styrer jeg med administrative og redaksjonelle saker både på Forumet.no og ITpro.no

Men, som KongKlykken sier, så er din bedømming kun din mening om vårt kunnskapsnivå og hjelpsomhet i forumet.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hmmm....vurdering på 4 av 14....vet ikke riktig om jeg skal le eller gråte av denne tråden....

:thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skriv om Papsn, Winxy, LieX, r2d290, aleksanderro og J.K :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva med oss andre brukere?

Som er mest for å hjelpe andre, og som stiller spørsmål.

Kanskje det heller bør være slags side, hvor man trykker på navn eller (kallenavn) for å vite mere om de?

grunnen til at jeg valgte kun mods etc her var at skulle jeg gitt min mening om alle aktivere brukere på ITpro ville det blitt over 50stk som erlik masse spam ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, ser jeg må være litt mer aktiv. :P

Uansett så skulle jeg bare si at Andrull er i forsvaret som nok er hovedgrunnen til hans fravær.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Snakk om å sette folk i bås...

Er nå ikke sikker på om jeg vil dele disse meningene til TS men... det der må jo betraktes som en personlig oppfatning.. om du spør alle de 20.000 brukerne, så får du sikkert like mange forskjellige svar..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skulle likt å sett moderatorenes (ærlige) vurdering av enkelte brukere her inne. Er veldig mange keyboardtøffinger her med ganske å sterke meninger om hvordan det skal modereres, driftes og se ut her inne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skulle likt å sett moderatorenes (ærlige) vurdering av enkelte brukere her inne. Er veldig mange keyboardtøffinger her med ganske å sterke meninger om hvordan det skal modereres, driftes og se ut her inne.

Helt enig! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jøss ingen har meninger om meg, det må jeg kanskje se litt positivt på :)

Siden jeg holder meg opptil 8 timer på om dagen (Man-Fre) Kanskje ikke så mye men nesten :D

Nå har jeg ikke vært mod så lenge, men jeg gjør da noe :P

Som Martin-Aleksander skrev tilbakemeldinger er alltid koselig og få tilbake slik at man enten kan forbedre seg eller endre på ting!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tilbakemeldinger er vi alltid glade for, og det er viktig for oss alle å få tips til hvordan vi kan forbedre oss.

Jeg kan naturlignok bare svare for meg selv her, og når det gjelder aktivitet på forumet, så er jeg alltid her, selv om jeg kanskje ikke alltid skriver i forumet.

Jeg hjelper til i forumet når jeg føler at jeg har tid til det - og ellers styrer jeg med administrative og redaksjonelle saker både på Forumet.no og ITpro.no

Men, som KongKlykken sier, så er din bedømming kun din mening om vårt kunnskapsnivå og hjelpsomhet i forumet.. :)

det svaret fortjente propoeng :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skjønner veldig godt at du vet for lite om meg. Før jeg ble mod så svarte jeg som regel kun på tråder når jeg hadde noe å komme med (altså saklig eller teknisk, ikke så mye chit-chat), og etter jeg ble mod så er det blitt enda mindre 'offentlig aktivitet'. Mye av tiden har gått til å lese gjennom tråder etc. og lete etter moderatorting å komme med (og siden folk flest er greie så blir det ingenting utenom å låse ProPoeng etc).

Skulle det derimot være noe dere lurer på så er det bare å spørre (via f.eks. PM).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Øøøh.....jfr. norsk lov, har man ikke lov til å komme med slike ytringer offentlig....

:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Takk for tanken. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Snart kan du si hva du vil. :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Den dagen ser jeg frem til....

:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Var ikke akkurat noen bombe. :P

Det neste blir kanskje rabatt på æresdrap.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

det svaret fortjente propoeng :)
Du vet tydeligvis ikke hva propoengenes funksjon er her på ITpro
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du vet tydeligvis ikke hva propoengenes funksjon er her på ITpro

joda, men dette er et unntak med tanke på propoeng, siden dette ikke er en tråd hvor noen ber om hjelp til noe.

Og gidd å kveruler da...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Var ikke akkurat noen bombe. :P

Det neste blir kanskje rabatt på æresdrap.

Det har vi allerede strafferabatt på dersom det innrømmes at det ER æresdrap....hvilke andre rabatter tenker du på?

:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive