hjelpe med å utvikle en side for folk som vil dele PS bilder og slikt?

12 innlegg i emnet

Skrevet

Det jeg vil lage er en nettside med et forum der folk kan delle bildene sine og utveksle ideer og slikt. Problemet er at jeg bare kan 1% av web utviklig :P. SÅ kan ikke gjøre det allene.

Og kommer bare til å gjenomføre om det går med free hosting side :P. Har tenkt og bruke uuuq.com eller ande. Men om ingen fungerer er det jo ikke noe med å gjøre med det. Så om noen som kan med å lage finne netsider med innloging og slikt vil hjele hade det vert kult ;).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Nå skal ikke jeg leke gledesdreper, men jeg gjør det alike vel.

Nr 1 - Jeg ser ingen mening i at en med "1% kunnskap" om webutvikling skal starte opp en side/forum, med noe som 1000vis av andre allerede har gjordt. I tilegg til at det finnes plenty med sider, som er slik som dette.

Nr 2 - Svært få får til en side som folk gidder å bruke med free hosting og rare domener som ps-side.uuuuuuq.com.

Nr 3 - Jeg anbefaler deg å lære deg webutvikling før du begynner på ett prosjekt hvor du letter ett folk til å gjøre jobben for deg. Hvordan skal du klare deg når nettsiden får feil o.l? Jeg vet ikke om mange som driver slike nettsider uten kunnskaper om webutvikling.

Derfor;

Lær deg webutvikling og kast disse drømmene i søppelkassen.

Endret av KriWan
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Ja, vet. Men det tar liksom lang tid :P .

Det jeg kan gjøre er opprete eget free forum som jeg kan 100% :P . Men da er det ikke noe desegne da men :P .

Og grunnen til at jeg bruker free hosting er for det jeg ikke kan kjøpe ordetig. Er ikke gammel nåk. Og tor det er best å lere seg web utviklig med ordetlig webhotel

Men takk for svaret uanset.

Endret av Shudo
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Det jeg vil lage er en nettside med et forum der folk kan delle bildene sine og utveksle ideer og slikt. Problemet er at jeg bare kan 1% av web utviklig :P. SÅ kan ikke gjøre det allene.

Og kommer bare til å gjenomføre om det går med free hosting side :P. Har tenkt og bruke uuuq.com eller ande. Men om ingen fungerer er det jo ikke noe med å gjøre med det. Så om noen som kan med å lage finne netsider med innloging og slikt vil hjele hade det vert kult ;).

ikke for å være kjip, men de færreste vil hjelpe andre med å lage internettsider for dem uten betalt. Jeg kan dessverre ikke så mye med webutvikling sjøl, men jeg kan i hvert fall henvise deg til gratis CMS-er som wordpress og joomla (bruk google). Jeg lover ingenting om at disse vil hjelpe deg med det du vil oppnå, men de fungerer utmerket til å lage blogger og kan modifiseres til diverse formål. De kan installeres på gratis hosting, bare kravene oppfylles. les på forumene deres, og bruk google for å finne ut om det går an å gjøre det du vil.

Ellers kan jeg peke på phpbb som et gratis forum du kan sette opp på egen server. Om gratishostingen oppfyller kravene, så funker det der og.

Du kan også kikke på http://www.invisionplus.net/ , hvor du kan få eget forum enda enklere.

Endret av Trubadurix
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg ville kjørt for Joomla med diverse extensions som f.eks: Community Builder, CBKK Galleri og Fireboard Forum
'

Det vil jeg og :P. Men problemet er at men må ha en kjøpt web hotel til det. Ingen av de free jeg har peøvd støter joobla.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg har hosted joomla på denne webhosten:http://www.000webhost.com/

Denne kan du også legge til flere domener på samme brukerkonto.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Tror ikke jeg kommer til å lage nett side. Men holder på med et forum nå og det er snart ferdig. Så hade vert gøy om folk ville joine :P . Legger link ut snart.

Edit: Da er forumet oppe og går. Her er linken:

http://photoshop-people.all-forum.net/

Endret av Shudo
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Heim har klart og houste joomla på http://www.000webhost.com/. Mem har problemer:

Ingenting vil legge seg ut og den vil ikke instalere nye tems og slikt. Jeg tror det skylles for de jeg ikke klarer å koble FTPen opp mot den. Noen som i tilfele vet hvordan?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du har en Joomla guide du kan følge her. Da blir det forholdsvis enkelt å få opp ett nettsted.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ikke bruk gratishosting. Ingen vits. Du kommer aldri til og ranke bra oss google og dermed ikke få noe mye trafikk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive