Hvilken joystick anbefaler dere meg å kjøpe?

7 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg har lyst på joystick til spilling på data. Men jeg er litt usikker på hva som er bra.

Jeg vil helst kjøpe av en butikk jeg kan gå inn i, finne varen og kjøpe den helst. (ikke nettbutikker altså)

Mine funn: (fant ingen i "gå-inn-i" butikker)

http://www.elprice.no/spill/tilbehoer/logi...ick-963283-0914

http://www.elprice.no/spill/tilbehoer/logi...ick-963290-0914

http://www.elprice.no/spill/tilbehoer/logi...ick-963291-0914

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har både en Logitech Extreme 3D Pro joystick og en Logitech Cordless Freedom 2.4 joystick. Den tredje du lenket til har jeg ingen erfaring med.

Av de to første vil jeg anbefale Logitech Extreme 3D Pro joystick på grunn av

- Pris

- Slipper styret med batterier (som går tom i kritiske øyeblikk). Men du får et rød lys som indikerer at batteriene snart er tomme.

- en knapp ekstra.

Skal du f.ex bruke flightsim, så tror jeg at den siste joystikka har for få knapper.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

X52 Pro..

beste stikka, men dyr.

Logitech Extreme 3D Pro kan og anbefales... Bruker nå Logitech Attack 3... grei nok, men skal skaffe ny snart

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg vil helst kjøpe av en butikk jeg kan gå inn i, finne varen og kjøpe den helst. (ikke nettbutikker altså)

Mine funn: (fant ingen i "gå-inn-i" butikker)

Her finner du elprice

kart-500px.gif

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har Logitech Cordless Freedom 2.4 joystick og det er bare problemer med batteriene. Batteriene må ofte byttes og faller ofte ut.

Ellers er det en bra joystick, men jeg vil anbefale en yoke eller Saitek X52, alternativt pro, begge kommer med throttle quadrant og LCD display.

Men en av de du har funnet er bra som begynner joystick, men det tar nok ikke lang tid før ønsker du hadde kjøpt x52 istede. :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Extreme 3D Pro har jeg hatt i ett år nå uten problemer, kan anbefales varmt.

Fettern min har Cordless Freedom eller hva den heter og sier at den er skikkelig god, minus batteriene er stress å skifte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dersom du skal bruke stikka til flyving i flysimulator og andre spill kan jeg anbefale denne:

41GlaomDsUL.jpg

Saitek Cyborg 3D Stick EVO

Rett og slett knallbra stikke til den prisen. Jeg har bare brukt min til helikopter og jagerfly i BF2, men har alikevel intrykk at stikken vil fungere flott til mer avanstert konfigurering.

Ser det er kommet flere nye modeller siden jeg kjøpte min, så jeg er usikker på om jeg tør å si at den gir mest "bang for the buck". Den var i hverfall beste kjøp den gang jeg kjøpte stikke...

Anbefales uansett. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive