Et virus program som ikke stopper i søket!

43 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

And I quote

• Silent mode.

If the box “Silent mode” is checked any infected files will be dealt with automatically according to the following rules:

• If “with general answer Yes (OK)” is selected, any infected file attached to an email will be automatically deleted.

• If the second option “with general answer No (Cancel)” is selected any infected file will be automatically moved to the virus chest.

If this box is left unchecked, the normal virus alert screen will be displayed, asking how you want to deal with the infected file.

og så blir svaret.. haha hvor finner jeg denne "Silent mode" når jeg har avast på norsk ?

Endret av mr.vistnes
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå bruker ikke jeg avast, men har du ikke et valg når avast popper opp med en advarsel.

Huk av: ikke vis denne neste gang."Don't show this dialog next time".

avast_trojanfound.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kødder du!?

Så istedenfor at du forteller meg så vil du at jeg skal teste 20 forskjellige antiviruser ?

Nei jeg kødder ikke....de antivirusprogrammer som passer for MEG, vil ikke nødvendigvis passe for DEG....så jeg kom med et politisk korrekt alternativ....i stedet for at jeg skal villede deg med det jeg syns er bra, så får du mulighet til å finne ut av hva DU syns.

Enig?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg mener også at Avira er best, det sier jo techsupport også når de testa alle de beste gratis antivirus.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå bruker ikke jeg avast, men har du ikke et valg når avast popper opp med en advarsel.

Huk av: ikke vis denne neste gang."Don't show this dialog next time".

avast_trojanfound.jpg

hmm.. så hva skjer neste gang den skulle poppet opp? eller får jeg forskjellige valg når jeg er ferdig og scanne?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Les manualen: side 38

How to schedule a Boot-time scan

By checking the “Advanced options” box, you can specify what should be done with any infected

files. You can choose from any of the following options:

• Delete infected file

• Move infected file

• Move infected file to Chest

• Ignore infected file

• Repair infected file

http://www.avast.com/eng/download-user-guides.html

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ja nå er du inne på noe... sjekket det opp og fant ut at det var "Scanning ved neste oppstart" og da kan jeg ikke kjøre spybot og ad-aware samtidig...

men hva skjer når jeg legger filene i kista?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Da har du satt dem i karantene.....og de er ikke lengre "aktive"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

EDIT: Det er vell dette jeg vil ha vekk "repeat"

Once you have specified how you want to deal with the selected file, the scan automatically resumes. If any further suspicious files are identified, the scan stops again and the process is repeated.
Endret av mr.vistnes
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei jeg kødder ikke....de antivirusprogrammer som passer for MEG, vil ikke nødvendigvis passe for DEG....så jeg kom med et politisk korrekt alternativ....i stedet for at jeg skal villede deg med det jeg syns er bra, så får du mulighet til å finne ut av hva DU syns.

Enig?

vell.. alt jeg er ute etter er et anbefalt produkt som fjerner virus og IKKE stopper søket når den finner noe, så du kan villede meg så mye du klarer bare det ikke stopper søket når den har funnet noe er jeg fornøyd...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

COMODO Internet Security kan du sette opp slik at den automatisk legger virus i karantene.

Men med Avira må du svare på meldingen, men når du gjør det kan du be Avira om å legge alle nye funn i karantene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Satt og knotet litt idag, og se hva jeg fant på bildet:

322490.jpeg

Dette er for AVG 8

Remove all Threats automaticly

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

ja men er ikke det jeg vil heller vet du... siden noen varsler er falske.. så jeg vil liksom ha oversikt i slutten av søket der jeg velger hva jeg vil gjøre med hver trussel.

Føler at jeg virker for kresen men når jeg tenker på det så er det ikke så mye jeg krever!

Det er bare at søket går helt normalt til slutten når jeg ser over alle truslene den fant så skal jeg velge hvilke jeg vil slette... Slik som Ad-Aware...

Endret av mr.vistnes
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

vell.. alt jeg er ute etter er et anbefalt produkt som fjerner virus og IKKE stopper søket når den finner noe, så du kan villede meg så mye du klarer bare det ikke stopper søket når den har funnet noe er jeg fornøyd...

OK...her skal du få den eneste anbefaling jeg noen gang kommer til å gi mht. antivirus --> http://www.symantec.com/no/no/norton/antivirus

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg skal forresten gi deg en anbefaling til....prøv det gratis i 15 dager før du ev. forkaster det....jeg tror du vil bli positivt overrasket

http://www.symantecstore.com/dr/sat1/ec_ma...c&sid=49465

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hvilken av dem ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Norton Antivirus 2009

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive