Mister bakgrunnen i XP etter hver omstart.

7 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg har, som mange andre piratkopi av XP. Har hatt den lille boxen som kommer opp når jeg logger inn i windows hvor det bare var å trykke "resolve later". Det har vært til å leve med.

Så har maskina stått ei god stund, og når jeg skulle begynne å bruke den maskina her igjen nå, så var det selvfølgelig et lass med WinUpdates. Laster ned, og får med SP3 og greier. Og nå, hver gang når jeg logger på å kommer inn i windows, så er bakgrunnsbilde i windows borte, og det står ei sånn stor rute med "genuie windows bla bla bla" nederst i høyre hjørnet som er som brent fast på skjermen.

Noen måte å få fiksa det på?

Har også et annet problem, tok backupen av favorittene i Firefox fra en anna pc, og limte inn og erstatta bookmarks.html i C:\Documents and Settings\User\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\eaoej3y9.default mappa... men ingenting skjer... favorittene dukker ikke opp i nettlesern...

Veldig takknemlig for tips. :)

Endret av KongKlykken
Vennligst ha en forklarende emnetittel. //Moderator
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det at bakgrunnsbildet forsvinner, er vel en del av det nye WGA-systemet. WGA står for Windows Genuine Advantage, og er en del av Microsofts antipirat-programvare som sjekker ektheten av din windows-lisens. :)

Hvordan du omgår den, vil du ikke få svar på i dette forumet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det du spør om ang. piratkopiert Xp kan vi ikke hjelpe deg med.

En moderator vil mest sannynligvis stenge emnet strax!

(Jeg har, som mange andre)?

Det er faktisk en mye større andel av verdens brukere av XP og Vista som har ekte programvare fordi de slipper slike bokser og problemer med aktivering av Windows.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lar denne tråden være åpen da det er rom for saklig diskusjon. Trådstarter nevner også et annet problem som sikkert noen kan hjelpe han med. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Løsning på ditt bakgrunns problem eller kjøp deg en lisens. :rolleyes:

Bokmerker dato.json<<< filendelse.

bokmerker>organisere bokmerker>sikkerhetskopier >lagre der du vil, kopier den til neste pc.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vil gjerne legge til mitt innspill for jelp til TS med Firefox problemet.

Foxmarks Bookdmarsync

Denne er et et avmine MÅ Ha addons til firefox.

Du lager en bruker, og velger at du vil synkronisere til servern med de har.

Når bokmerker blir oppdatert vil den synkronisere disse, se på det som et "image" av bokmerkene dine.

Om du drar til en kamerat, eller har en laptop med firefox kan du synkronisere begge bokmerker, dette bruker jeg så jeg alltid har mine bokmerker.

Håper dette hjelper.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive