Windows Vista Skandale?

7 innlegg i emnet

Skrevet

Vet ikke jeg men jeg syntes at Windows Vista er rett og slett bare tull. Det er jo så mye feil og så veldig mye tungvinte løsninger på ting. Vet ikke hva folk synes men det kan dere si her! Her kan vi spøre og svare om Vista spørsmål. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg sier som jeg har sagt før, Vista er smak og behag, noen liker det andre liker det ikke.

Har du ikke hardware til det så ikke kjør det.

Thats my two cents

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Enig med Winxzy. Tror mye av problemene med vista er HW-relatert. Det krever en del av maskinen å kjøre vista, så jeg tror ting vil falle på plass etterhvert som de eldste generasjonene med XP-maskiner blir pensjonert.

Jeg har også inntrykk av at vista ble gitt ut for tidlig. Eller for dårlig testet, vanskelig å si.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Mitt syn på det er at Microsoft var allt for aggressive med releasen. Nå er det mer eller mindre umulig å få tak i en PC som har Vista, og det leveres maskiner med vista som strengt talt ikke fyller kravene for å kjøre det forsvarlig. Akkurat det at Microsoft "tvinger" deg til å kjøpe vista på denne måten synes jeg er feil... Men det er meg.

Vista i seg selv er jo noe man må venne seg til.

Same same but different... ;0)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vista out-of-the-box er ikke noe du får brukt effektivt. Men det er heller ikke XP. Begge deler må tweakes littegrann for at du skal kunne bruke det i hverdagen.

To måneder etter jeg installerte Vista hadde jeg allerede brukt 19GB i System-Restore punkter. I min mening er dette helt borti natta idiotisk (og det er ikke det eneste).

Hadde det ikke vært på TuneUp Utilties 2008/2009 (eller lignende programmer) så hadde jeg aldri (med god mental helse) kunne brukt XP eller Vista hver eneste dag.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive