Invitasjon til Spotify - Benytt PM til dem som har invites.

160 innlegg i emnet

Skrevet

Flere som spør via PM ser ut til å sende samme meldingen til meg to ganger. Aner ikke om dette er brukerfeil eller rett og slett noe feil med ITpro sitt PM-system.

Uansett, husk:

- Inkluder e-mail adressen du vil registrere i meldingen du sender til meg om du vil være sikker på at kun DU mottar den aktuelle token.

- Trykk kun én gang på "Send melding" knappen.

- Om du ikke vil oppgi e-mail adressen din så anbefaler jeg deg å bruke token-koden så kjapt som mulig etter du mottar den på PM.

Mange igjen. Og hver gang ved midnatt formerer de seg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har fått tak i 400 invitasjoner til! Jeg ser helst at de som ikke har fått invitasjon sender meg en e-post på FredrikK92@win-xp.no

• Ha med e-postadressen du vil registrere i e-posten!
  • Ikke la det gå flere dager før du bruker invitasjonen!
  • Ikke send flere e-poster eller opprett en ny e-postadresse for å lure til deg flere!

Hvis det er noen du kjenner som også vil ha, be dem send e-post.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Og jeg mottar fortsatt flere invitasjoner enn jeg klarer å dele ut (i tillegg til ett allerede godt lager med invites). Bare å si ifra, men vær så snill, inkluder e-mail adressen dere vil motta på, det er eneste måte at dere er sikre på at den token dere mottar ikke blir delt ut til andre. Og en ting til, send kun en melding, om jeg ikke sender invite så er det fordi jeg er ute eller på jobb, og du får ikke en invite kjappere av at jeg må lese flere meldinger ifra samme person når jeg kommer tilbake.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Og jeg mottar fortsatt flere invitasjoner enn jeg klarer å dele ut (i tillegg til ett allerede godt lager med invites). Bare å si ifra, men vær så snill, inkluder e-mail adressen dere vil motta på, det er eneste måte at dere er sikre på at den token dere mottar ikke blir delt ut til andre. Og en ting til, send kun en melding, om jeg ikke sender invite så er det fordi jeg er ute eller på jobb, og du får ikke en invite kjappere av at jeg må lese flere meldinger ifra samme person når jeg kommer tilbake.

Hei er det noen der ut som har en invitasjon til Spotify til meg

thor.s.jacobsen[at]sfjbb.net

på forhånd takk

Endret av r2d290
@ = [at] for å hindre spambotter.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Noen som vet hvor lang tid det tar før man får sin første pakke med invites etter registrering?

Endret av -ynkey-
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ikke alle får det, og det virker som det er tilfeldig. :)

Og som nevnt tidligere:

Å legge ut mailadressen direkte i tråden er ikke så lurt. Du kan bli snappet opp av spamboter o.l., samt at du sannsyneligvis ikke vil få noen invite. Sjekk heller ut hvem som har invites tilgjengelig og send mail/PM (alt etter hva det blir bedt om av brukeren).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei er det noen der ut som har en invitasjon til Spotify til meg

thor.s.jacobsen[at]sfjbb.net

på forhånd takk

Sendt. Enjoy.

Noen som vet hvor lang tid det tar før man får sin første pakke med invites etter registrering?

For å få invitasjoner så må du være registrert med adresse i Storbritannia. Du må ha brukt en Proxy (slik at det hadde sett ut som at du hadde britisk IP-adresse) eller vært i Storbritannia (og hatt en ekte britisk IP-adresse) når du registrerte din konto hos Spotify, og samtidig registrert deg med en adresse som stemmer med postsystemet i Storbritannia.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har 50 invites som gladelig deles bort!

epostadresse må være med, og registrer dere ganske fort!

Mvh Øyvind

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

www.spotilist.tk her er flere invitasjoner....RUUUUUUN forest RUUUUUUN!!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg får også flere og flere invites. Tror folk må vente en del for og få invites nå.

Videre så fungerer det slik at folk jeg inviterer får jeg invites for.

Så om dere vil ha en invite så er det bare og spørre, det skaper flere invites for meg senere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har vel 244 invitasjoner å dele ut akkurat nå, og hvert døgn får jeg ca 40 nye. Med andre ord, mye, mye mer enn jeg klarer å dele ut. Vurderer nesten å legge ut hele listen over tokens. Bare i et håp om å bli kvitt de.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg liker å prøve nye programmer!

Jeg vil gjerne ha invite!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Brukt

To invitasjoner som ikke har blitt brukt på kontoen min. Grab them while you can! Fjerner dem så snart jeg ser de har blitt brukt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skulle gjerne hatt en invite. Noen som har?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Bare å sende meg en PM med hvilken e-mail jeg skal sende inviten til. Mange igjen, ser ikke ut som at jeg klarer å bruke de opp før de har formert seg igjen.

EDIT: Oppgir dere en e-mail som allerede er registrert på Spotify så er poenget borte. Da får dere tokens tilsendt på PM, selv om jeg ikke kan garantere at de invitasjonskodene forblir ubrukte i all tid.

Endret av J.K.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har noen 5-10 stykker som jeg deler ut. Bare å sende PM :)

Som J.K sier, kan ikke forvente at de forblir ubrukt i all tid, så første mann til mølla!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Grunnen til at de jeg deler ut manuelt ikke forblir ubrukte er fordi jeg rett og slett ikke gidder holde oversikten over hvilke som er delt ut og ikke delt ut. De som jeg sender ut på mail blir nemlig reservert (og sikret at jeg ikke sender den ut til andre).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei!

Noen som har en spotify invite, eller noen som vet åssen jeg får en?

NothinDoin :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jess, fant den etter jeg la ut emne, men takker for svar :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

845 tokens/invitasjonen igjen. Si ifra om det er flere igjen som ikke har fått.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei, bare lurte på hvordan dere får så mange invites. Har spotify bruker, men ingen invites. <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kan ikke svare for alle jeg da, men J.K tror jeg får så mange fordi han har registrert sin konto med engelsk adresse. Jeg har fått 850 invites fra Spotify selv, men de er alle borte nå.. =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei, bare lurte på hvordan dere får så mange invites. Har spotify bruker, men ingen invites. <_<

Gratiskontoer registrert i Norge mottar ikke invitasjoner. Selv syns jeg ikke 99 kr måneden er så forferdelig for å slippe reklame.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvordan får man invites? <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive