Logg fra SAS (oreans32.sys)

27 innlegg i emnet

Skrevet

"ComboFix will delete any infected files...that means system files. So, on your next reboot you may not be booting at all."

Du tuller fælt nå, papsn. I såfall skulle combofix ha slettet svchost.exe-fila i denne tråden.. Flere tråder med meldinger om at den og den systemfila er infisert, ville da, med nevnte utsagt ha blitt slettet. Det skjer bare ikke. Teksten du viser til, ligner veldig på denne fra februar 2008

Vet ikke hvilke forum du tenker på. Bleepingcomputer burde da ha hatt mange slike tråder med brukere som har fått 'destruert' sitt operativsystem pga. combofix.

Combofix lagrer forøvrig de slettede filene i egen mappe, så det er ikke noe i veien for å gjenopprette de derfra. Så lang har ikke det vært nødvendig i de 1000 trådene jeg har brukt combofix.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg tuller nok ikke, jeg er sansynligvis den mest frisinnede og "open minded" personen her inne, og kan såpass om dette at jeg ikke raserer maskiner pga. uvitenhet....likevel har jeg ødelagt 3 maskiner med combofix....

Det er et voldsomt kraftig verktøy, og hadde vært utmerket dersom det ryddet etter seg...men det må nok brukeren gjøre selv, manuelt....dette er ikke så farlig for dem som har en installasjons-cd/dvd, og husker å kjøre sfc /scannow FØR maskinen re-bootes....men det er ikke alle som er SÅ heldige, og da ender det ofte med formatering.

slik er det bare.

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive