[LØST] HTC Touch Pro utgang for audio

11 innlegg i emnet

Skrevet

Har kjøpt meg en ny HTC Touch Pro, og selv om den ikke har integrert audioutgang så trodde jeg faktisk at det fulgte med overgang ifra den USB-inn/utgangen. Er ikke interessert i å bruke ørepluggene som fulgte med (grøss). Har sjekket litt på Komplett og MPX, men ingen av de ser ut til å ha en slik overgang. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik utgang?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bestilte selv en slik overgang ifra eBay. Har ikke fått den enda, men regner egentlig med at den skal fungere uten problemer. Det er jo bare en overgang som burde fungere uansett hvilken Raphael versjon man har.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

okay, men er det ingen norske nettbutikker (eller vanlige butikker) som selger slike overganger?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Et vanlig Googlesøk gjorde faktisk at jeg fant i en norsk (nett)butikk.

Deal.no ser iallefall ut til å ha en.

*ergre seg over at jeg allerede har bestilt ifra utlandet når den faktisk var å finne i norske nettbutikker*

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

takker!

Forresten, hva mente du med Raphael versjon? (unnskyld om jeg spør for mye nå)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

HTC Touch Pro hadde originalt navnet HTC Raphael (tror jeg). Den kom iallefall i to forskjellige versjoner. Raphael 100 og Raphael 800. I og med at forskjellen på de to kun er hvilke tilkoblingstyper de støtter, så burde det altså ikke være et stort problem å finne en overgang ifra HTC sin USB inn- og utgang til en vanlig 3,5mm audio utgang.

Wikipedia:

The HTC Touch Pro (also known as the HTC Raphael) is a family of Internet-enabled Windows Mobile Pocket PC smartphones designed and marketed by High Tech Computer Corporation of Taiwan. They have touchscreens with left-side slide-out QWERTY keyboards. The Touch Pros' functions include those of a camera phone and a portable media player in addition to text messaging and multimedia messaging. They also offer Internet services including e-mail, instant messaging, web browsing, and local Wi-Fi connectivity. The HTC Raphael 100 is a Quad band GSM and Quad-band UMTS phone with GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, and HSUPA. The HTC Raphael 800 is a tri-band CDMA phone with 1xEV-DO Rev A. They feature TouchFLO 3D - a new version of the TouchFLO interface, unique to the Touch family.

As stated, the HTC Touch Pro[1] has two versions: the Raphael 100, which is GSM, and the Raphael 800, which is CDMA.

Endret av J.K.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Her har jeg en løsning for deg, og jeg har kjøpt den selv også :)

Til 199,- kr kan du få en Universal 3.5 mm minijack konverterer til mini-usb på Komplett (HTC format), fungerer ypperlig!

335257.jpg

Du mener vel 119 kr? ;)

Har Komplett fått den nylig? :o

Den var ikke der når jeg kjøpte min HTC Touch Pro via Komplett iallefall!

Endret av J.K.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

det er bare en uke siden jge bestilte min HTC Pro ifra Komplett, og da lå den der iallefall ikke under Tilbehør slik den gjør nå. Jeg søkte bare pittelitt (og browset litt rundt) etter den på komplett og mpx, men da fant jeg den ikke........

har iallefall bestilt den ifra deal.no nå (du kom pittelitt for sent big-mama), så jeg får se om jeg blir fornøyd med den før jeg evt. kjøper den ifra komplett. takker for mange gode forslag iallefall! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei.

Jeg har også sett etter dette, i og med at jeg får en HTC Touch Pro fra jobben i løpet av uka...

Fant denne på ebay, som koster under 20,-. Og gratis frakt til og med til Norge. Tar litt tid før man får den, men det går sikkert greit :)

http://cgi.ebay.co.uk/USB-11pin-3-5mm-head...1713.m153.l1262

Mvh

Bert

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fikk min ifra eBay et par dager. En tur på bussen og vips så var den ødelagt (no shit til den prisen). Heldigvis fikk jeg den ifra Deal.no ganske kjapt (offisielt HTC produkt). Denne er jeg mye mer fornøyd med (den har blandt annet radioantenne i kabelen, slik at man kan faktisk bruke radio-funksjonen om man skulle få bruk for det. Samtidig har den knapp for å motta anrop som er ganske hendig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive