Moderatorer trekker seg

44 innlegg i emnet

Skrevet

Da har tre av våre moderatorer valgt å trekke seg fra sine stillinger.

Vi i ITpro vil gjerne takke Dude, Kanoner og UniTiQ for arbeidet de har lagt ned i forumet, og ønsker de lykke til videre.

Vi setter stor pris på hva de har gjort for både forumet og nettstedet for å bringe det fremover.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skjønner dem helvetta godt jeg, dere må da for svarte se å få opp øynene snart å se hva dere driver med her inne..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Takker for det, Per Ståle. Ønsker ITpro lykke til videre =)

Endret av dude
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dude og Kanoner, takk for alt dere har gitt ITpro.

Lykke til videre :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette har selvfølgelig ingen ting med:

Dette, altså dette å gjøre? :P

vet at kanoner blandt annet er bruker på nFF ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette har selvfølgelig ingen ting med:

Dette, altså dette å gjøre? :P

vet at kanoner blandt annet er bruker på nFF ;)

Velkommen som medlem.

Lite trolig at den saken kan ha vært særlig avgjørende - det er vel å tillegge nff litt for stor betydning ? Jeg er innom der selv en sjelden gang, men det gjaldt mest MediaDefenderDefender-saken i fjor høst.

Folk pleier å ha sine egne motiver for det de gjør, så jeg dropper å tolke noen motiver. Vi pleier å feiltolke ting litt for ofte når vi bedømmer andres motiver, og for meg kan dette bli en stygg uvane.

------

Dude og Kanoner:

Lykke til videre. :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Folk pleier å ha sine egne motiver for det de gjør, så jeg dropper å tolke noen motiver. Vi pleier å feiltolke ting litt for ofte når vi bedømmer andres motiver, og for meg kan dette bli en stygg uvane.

Fem moderatorer har trekt seg i det siste, seks med den forrige forumsjefen. Enkelte kan nok ha hatt sammensatte grunner til å trekke seg, men grunnen til at dette forumet har mistet flesteparten av de aktive moderatorene på så kort tid er ikke noe annet enn Franks nye favorittema. Det er det bare å innse.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fem moderatorer har trekt seg i det siste, seks med den forrige forumsjefen. Enkelte kan nok ha hatt sammensatte grunner til å trekke seg, men grunnen til at dette forumet har mistet flesteparten av de aktive moderatorene på så kort tid er ikke noe annet enn Franks nye favorittema. Det er det bare å innse.

Så sant så sant. Pluss en administrator vil jeg tro.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jepp, men nå skal alle vi som ikke tror på dritten de har servert.....OG er så frekke å stille spørsmål ved dette, straffes.

:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kan IKKE fatte at jeg ikke har fått med meg temaet i overstående linker tidligere. Jeg er forskrekket og forferdet over hva jeg har lest. Dette er godt så langt over streken nå! Dette skal være ett IT-relatert forum, men sakte men sikkert har det smygende blitt pressa inn den ene syke konspirasjonsteorien etter den andre. Jeg sitter med en vond smak i munnen nå.

Nok er nok! Jeg ble med for å bistå på et rikt forum med it-relaterte emner, med et spekter av andre svært dyktige innen teknologien. Jeg synes det er synd, men jeg tror heller ikke jeg har noe å by på som moderator for dette forumet.

Per Ståle; du kan føye meg til listen.

Jeg ønsker ITpro-lederne og nye forumsjef Martin Aleksander videre lykke til og håper dere hører på brukere før det går helt over styr når det gjelder sidens budskap, retningslinjer o.l. Jeg avtrer som moderator øyeblikkelig.

Jeg ønsker ikke å avslutte som medlem hos ITpro!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fem moderatorer har trekt seg i det siste, seks med den forrige forumsjefen.

Og for lenge siden, en tidligere forumsjef: Meg.

Synd det skulle gå slik med ITpro.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hyggelig å se deg igjen michBergen. Men som man sier: Skulle ønske det var under andre omstendigheter. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ser det står "Gruppe: Medlemmer" på deg også nå.

Når forlot du redaksjonen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ser det står "Gruppe: Medlemmer" på deg også nå.

Når forlot du redaksjonen?

Omtrent samtidig som det gikk opp for ham at både STASI, KGB og Røde Kmehr bare er svunne spøkelser vil jeg tro....

men det triste her, er jo at mange gode brukere av forumet rømmer sin vei, og mange gode moderatorer og redaksjonsfolk avslutter sine verv...ene og alene fordi nettstedets yppersteprest spiller <<litt>> for mye dataspill.

:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette er jo bare Franks hjemmeside. (Både om man tenker rent juridisk mtp. at det er et enkeltpersonforetak, og om man ser på hvordan han velger å bruke siden som en personlig blogg.)

Alt vi kan gjøre er å velge om vi ønsker å være aktive deltagere på siden eller ikke, og jeg har kommet frem til at det ikke lengre er noe jeg ønsker å bruke fritiden min på. Kjedelig å se at siden jeg har bidratt en del på på min egen fritid blir redusert mer eller mindre til en dum spøk, men det får bli Franks valg. Jeg skal nok klare å finne meg en ny fritidssyssel.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette er jo bare Franks hjemmeside. (Både om man tenker rent juridisk mtp. at det er et enkeltpersonforetak, og om man ser på hvordan han velger å bruke siden som en personlig blogg.)

Alt vi kan gjøre er å velge om vi ønsker å være aktive deltagere på siden eller ikke, og jeg har kommet frem til at det ikke lengre er noe jeg ønsker å bruke fritiden min på. Kjedelig å se at siden jeg har bidratt en del på på min egen fritid blir redusert mer eller mindre til en dum spøk, men det får bli Franks valg. Jeg skal nok klare å finne meg en ny fritidssyssel.

Jasså, sier du det bliblok??

I såfall kan han vel bare sparke alle sine "ansatte" og blogge ivei som han vil?

Eller er det bare pisspreik det som står her også?

Vårt mål: Dekke ditt IT-informasjonsbehov og heve din kompetanse

ITpro er et innholdsrikt nettsted innenfor informasjonsteknologi for både profesjonelle IT-medarbeidere og hjemmebrukere. Målet er å informere og heve kompetansen på besøkende.

Interaktivitet er prioritert for å gjøre det til et samlingssted for IT-Norge. Det er mulig for alle som måtte ønske det å legge inn informasjon som kan være til nytte for andre. Supportforumet er opprettet for å gi deg mulighet til å legge inn spørsmål for å få hjelp til dine problemer og spørsmål rundt IT. Innehar du kunnskaper innenfor bestemte emner har du mulighet til å hjelpe andre ved å besvare spørsmål med din kompetanse.

Vi er et selvstendig og uavhengig nettsted. Dekningsområdet på artikler som publiseres vil være alt fra Linux og Windows til bedriftsteknologier som serverprodukter og Storage Area Network. Det som er tilgjengelig av dyptgående informasjon er ment å være til nytte og interesse for leserne som er innom disse sidene. Informasjonen er seksjonert slik at det er enkelt å finne informasjon innenfor det området du søker kunnskaper om.

ITpro er et seriøst nettsted med fokus på IT, men hvor vi velger å har et variert innhold ut over kjerneområdet, spesielt i helgene. Vi skal ikke være et mainstream nettsted som publiserer artikler som ”alle andre” gjør, men skille oss ut som et unikt og berikende nettsted hvor man kan diskutere ulike emner med lidenskap. Det oppnår vi i aller høyeste grad.

Vi håper du vil ha glede av ITpro og at du også deler dine erfaringer med de andre leserene på dette nettstedet slik at man får et fellesskap som drar nytte av hverandres kompetanse.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Sett i lys av hvordan han velger å drive nettsiden, så vil jeg påstå at det er rent pisspreik, ja.

Endret av bliblok
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nemlig.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sier Frank noe i forumet noengang?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Trist og høre at dere gir dere.

Tusen takk for en fenomenal instats som mods i ITpro.

Og velkommen tilbake som medlemmer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Greit at mr. Aune er litt keen på konspirasjoner etc, men hvorfor gi seg som moderator i et SUPPORTFORUM fordi mr. Aune skriver jalla artikler ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg synes nå folk overreagerer litt, men det er nå opp til hver enkelt hva de synes selv!

Mange reale og hyggelige moderatorer/administratorer som gir seg og det er trist. En tilbakegang for itpro om jeg kan si det slik.

Lykke til videre ja

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg skjønner VELDIG godt at folk gir seg som mods i ett forum for netopp ITpro når ITpro i seg selv blir mere å mere x-files og ufoer enn ITrelatert..

Man vil vel ikke bli sedd i samme bilde som en rablende gal ufojeger, det er vel derfor folk slutter..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg skjønner VELDIG godt at folk gir seg som mods i ett forum for netopp ITpro når ITpro i seg selv blir mere å mere x-files og ufoer enn ITrelatert..

Det har vel strengt tatt ikke blitt MER som du beskriver her.

Problemet er at folk lager hets rundt de artiklene som faktisk er publisert. Disse skaper mye liv og røre, derfor virker det som veldig mye.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Det har vel strengt tatt ikke blitt MER som du beskriver her.

Problemet er at folk lager hets rundt de artiklene som faktisk er publisert. Disse skaper mye liv og røre, derfor virker det som veldig mye.

Nettopp. Her hjelper det ikke å ta frem kalkulatoren og telle artikler. Det gjelder å se det store bildet. Når mange blogger og forum skriver negativt om ITpro og folk spøker og latterliggjør ITpro (tenker på nFF) så er det direkte flaut å være assosiert med nettstedet.

Dette er et godt eksempel på at "All PR er god PR" ikke alltid stemmer.

Endret av Atmoz
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive