nFF's stunt mot ITpro

55 innlegg i emnet

Skrevet

Siden posten fortsatt står så rekker jeg kanskje å få svar på hva ITpro skal gjøre for å "ta igjen"? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lite vits i å ta igjen, men heller begynne å tenke seg om hva man skal med dette stedet... eller rename til ITLOL

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Noen har sett for mye X-Files... :lol:

Endret av J.K.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg syns dette var meget uheldig, spesielt etter som vi fleste har uttrykt våre synspunkter rundt dette med konspirasjonsteorier.

I do wan't to believe, but not as hard as Frank Aune!

Frank Aune believes you can write better English, and so do I.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hvor mange tråder er det egentlig nødvendig å skrive om dette?

Ja, greit, dere har klart å motbevise visse teorier, gratulerer!

Bare så det er sagt, jeg tror ikke blindt på alt som blir skrevet, men tror at Mr. Aune faktisk er inne på noe her. Ok, det med krystaller som brukes til å skape energi o.l. er kanskje å dra den litt for langt, men det finnes garantert ting som regjeringen ikke vil at vanlige folk skal vite.

Undergrunnsnett som har blitt fornektet er det mange av, noen av de største hemmelige anstaltene/forskningsplassene er kanskje de som ble bygd i Russland før og under 2 verdenskrig, mange har fornektet at de finnes. Men deres eksistens er bevist, og jeg har personlig vært der. Og jeg har slektninger som har jobbet på slike plasser, i andre land.

Frank Aune believes you can write better English, and so do I.

Indeed.

Endret av leo12321
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Selfølgelig har de fleste land (om ikke alle) underjordiske bunkere og ganger. Dette er jo noe alle enten har sett selv i førstegangstjenesten eller sett fadern motta brev 27 år etter sin førstegangstjeneste der "shit og shot nå ikke lenger var gradert informasjon". At politikere som ikke kan finne sin egen ræv uten hjelp skal være med i en undergrunnsklubb der de styrer verden tviler jeg noe enormt på.

At Frank Aune faktisk trodde på desse "bevisene" beviser jo kun en ting. Han er blitt desperat etter å bevise at han har korrekt. Når skal han skjønne det, EN KONSPIRASJONSTEORI ER IKKE EN KONSPIRASJONSTEORI OM GJENNOMSNITTLIGE WANNABE-REDAKTØRER KLARER Å AVDUKE DET HELE! Han kan umulig tro på dette, for hadde han trodd på dette så hadde han visst at han aldri uansett klarer å få det frem i offentligheten.

I CAN HAS MOAR CONSPIRACRAZY?

(For dose who understand dat inglish is not to be ritten prefectly if ur a lolcat)

Endret av Unperson
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Tror nok du undervurderer en del folk nå Unperson. Det finnes mange geniale politikere som du kanskje ikke vet er så smarte, grunnen til dette er jo nettop det at de leker dumme, slik at folk ikke skal vite bedre.

Jeg vil strekke meg så langt at jeg våger å si at 90% av alle politikere du tror er dumme som brød, er smartere enn deg på mange områder.

Endret av leo12321
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hihihihi......hate to say it.....but..... I told you so !!!

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Det finnes mange geniale politikere som du kanskje ikke vet er så smarte, grunnen til dette er jo nettop det at de leker dumme, slik at folk ikke skal vite bedre.

Jeg vil strekke meg så langt at jeg våger å si at 90% av alle politikere du tror er dumme som brød, er smartere enn deg på mange områder.

Når smarte folk ikke en gang klarer å komme opp med en skikkelig standardisert test for å måle IQ, da har jeg ikke mye til overs for selve definisjonen "smart". Er ikke helt paranoid nok til å tro at norske politikere går rundt og leker glamourmodeller, men så er jeg ikke patriot nok til å tro at norske politikere har noe som helst de skulle ha sagt i internasjonal sammenheng heller.

Endret av J.K.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Veldig synd at ITpro brukes til å fronte slike saker. Har ikke noen problemer med at Frank Aune er opptatt av slikt og ut fra beste mening ønsker å opplyse oss andre. Problemet er bare at han bruker ITpro til slikt. Det skulle da ikke være noen problemer med å opprette et eget nettsted for slikt - der man kan boltre seg i div. 'avsløringer' og teorier.

Nå er det vel Frank Aune som eier ITpro med hud og hår og kan gjøre som han vil? Synes derfor at det kunne ha vært realt at han formidler litt hva han ønsker med ITpro. Har administrasjonen og moderatorer spesielt og brukere generelt, overhode noen medinnflytelse eller synes Aune at den massive motstanden mot slike artikler på ITpro bare er støy?

Endret av norbat
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Moderatorer føler vel åpenbart at de ikke har noen særlig innflytelse, tatt i betraktning at såpass mange har trekt seg nå nylig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har prøvd å ta dette opp internt, men ble møtt med i min øyne stillhet. Dette var hovedgrunnen til at jeg ikke lengre vil assosieres med siden som moderator. Jeg var ikke den mest aktive, men synd for itpro at de mistet en god del flinke aktive moderatorer. Vi hadde ikke mye vi skulle sagt kan det virke som.

Dette vil jeg ikke beskrive som noe annet enn veldig flaut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

TIlogmed Aune må vel klare å browse seg fram til Wordpress.com å lage seg en personlig blogg, da det er i ett sånt medium hans konspirasjonsteorier høres hjemme :P

han hadde sikkert fådd mange lesere :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

At ikke administrasjonen heller har særlig innvirkning? forteller vel at Aune er enerådende for det redaksjonelle, og det har ikke vist seg å være særlig heldig, nei. Aune er forøvrig veldig tyst annet enn at det kommer noen 'opplysende' artikler - plutselig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tar ikke noe parti her, men itpro got pwnz?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Syntes som sagt tideligere at det er synd at ITpro blir brukt til konspirasjonsteorier.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg skrev et innlegg i denne "konspirasjonssaken" som forsvant sporløst.....det gikk på noe slikt som at DERSOM det hadde eksistert noe så hemmelig og "konspiratorisk" som det hevdes i den artikkelen, så hadde nok vi sett ringvirkningene av dette når ITpro.no plutselig ble borte av lufta for særskilt gransking, sammen med redaksjonen her.....men DET skjedde altså ikke.

Dette prøvde jeg å lufte her nettopp fordi moderatorer og brukere skulle føle seg trygge på at dette var/ER pisspreik, og holde seg passiv til slikt vås.....men nå er det visst ikke mange moderatorene igjenne her gitt.....men på den andre siden, det ER tungt å svelge kameler, så noen redaksjonell forståelse for alles synspunkter her i denne saken, tror jeg dere kan legge død.

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Saken stenges.

Personene involvert vil kunne vente represalier basert på lov paragraf §390a.

Sjikane: Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd krenker en annens fred eller som medvirker hertil straffes med bøter eller fengsel inntil 2 år,

Dette er en tydelig svertekampanje som er direkte rettet mot redktør Frank Aune og ITpro som et seriøst nettsted. Dette baserer seg på materiellet både Frank og vi i redaksjonen har fått tilgang på, samt. det som har vært sakens formål for bakmennene;

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=119447

http://freakforum.nu/.internal/__userinfo/

Tråden er herved besvart og stenges herved.

EDIT.

Etter samtale med nFF, har redaksjonen og nFF kommet frem til en enighet som forhindrer videre uthenging av Frank Aune.

Tråden, både i vårt forum, og på nFFs vil derimot fremdeles kunne brukes for å diskutere mangelen på kildekritikk og selve hendelsen - forutsatt at det ikke går videre på personer.

Tråden gjenåpnes.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg føler jeg har fått sagt min mening mange nok ganger nå at jeg snart ikke bryr meg lenger.

Når er det tid for handling?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg føler jeg har fått sagt min mening mange nok ganger nå at jeg snart ikke bryr meg lenger.

Når er det tid for handling?

Handling?

Hva slags handling? =P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Spanking???

:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Spanking???

:P

Do me first...

I've been a baaad boy...

:'D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

At ITpro som en av norges største ITsider vurderte å gå til sak eller anmeldt nFF fordi de "køddet" litt med Frank er patetisk.

Det er så uprofesjonelt som det går an.

Når ble det uloveligt å lyve på internett?

I tilegg til å lage litt feil info, for å så sende det til redaktøren av en av norges største IT sider?

Tenker man igjennom dette er dette nærmest en uskyldig spøk.

Grunnen til at dette har blitt blåst opp slik som det har er pga. av at Frank ikke kan sjekke kilder, at han muligens er litt paranoid og at han valgte å skrive en artikkel om dette.

Frank burde virkelig ha sjekket dette mye nøyere.

En hjemmeside laget med ett gratis webhotel fra noen dansker, med småoverbevisende argumenter for at nFF skulle vært eid av Kripos.

Han vurderte ikke å kontakte Kripos eller politiet?

Kildekritikk ftw

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

KriWan:

Tar jeg ikke mye feil, var dette stilet direkte til Frank....og da er man i grenseland så det suser etter.....uthenging av privatpersoner i det offentlige rom, er pr. definisjon ikke lov i Norge.

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive