[LØST] 403 error på min site

16 innlegg i emnet

Skrevet

Hei! Jeg har en joomla side som har fungert helt til jeg skulle legge inn joomunity tillegspakken.. Installasjonen av joomunity sluttet og virke og siden da har jeg hatt en 403 error.. dere kan se feilmeldingen her...

Noen som vet hva som er galt og hvordan jeg kan rette det opp?..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Virker som om du ikke har tilgang til siden, ta sikkerhetskopi av siden og prøv å CHMOD hele siden til 777 og se om et da fungerer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

takker for svar... ingen av de 2 som funket desverre.. Noen andre forslag?..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du satt / (delvis root) til 777 eller 644 fordi det virker som at du ikke har tilgang. Er alle filer på servern nå?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har prøvd og satt delvis / hele root mappen til både 777 / 644.. Men ingen forandring desverre.. Det rare er at det ikke var slik før jeg prøvde og legge inn joomunity, og den krasjet :wall: :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du prøvd og fjerne den og se om det fungerer da ?

Bare for og feilsøke og teste lit ?

Prøvde og google men desverre virket det som siden var nede med SQL feil

Om den kommer snart opp så er linken http://forum.joomunity.org/viewtopic.php?f...=333&p=1862

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du prøvd og fjerne den og se om det fungerer da ?

Bare for og feilsøke og teste lit ?

Prøvde og google men desverre virket det som siden var nede med SQL feil

Om den kommer snart opp så er linken http://forum.joomunity.org/viewtopic.php?f...=333&p=1862

Får ikke fjernet den fordi backenden er likedan :P har slettet den via ftp.. Tror ikke den ble lagt inn for den fryste under installasjonen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kan du ikke ta backup av databasen og endre strukturen om denne joomulityen har ødelagt det?

Backup av alt annet og legg inn en fresh install så skal vel dette fungere igjen ?

Husk alltid og test dette på et test miljø (testmappe) online før man oppgradere på slike ting!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Har tatt backup av databasen fra tidsrom før jeg la inn joomumity.. Men etter jeg har lagt inn backupen er det fremdeles samme problem.. frykter jeg er nødt til og innstallere joomla på nytt ja.. Er bare så synd det tar så lang tid :P

Endret av .::CoRdAnTe::.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Joomla install bør ikke ta så lang tid, Bare og laste over alle filer du har.

Installerer

Gå in i phpmyadmin og legge inn sqlen på nytt.

Tror nok det er den beste løsninge her!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

det er sant, men har utallige extensions til siden.. men må vel bare kaste meg i det etterhvert :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har denne extension, men funket ikke denne gangen.. Siden min klikket tidligere da fungerte det og bruke backupen fra dette tilleget, men funket desverre ikke nå.. Så må vel kjøre en clean install av joomla og finne igjen alle tillegene og legge inn de på nytt :wall: :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Beklager og høre dette lykke til videre med joomla! :) Personlig liker jeg e107 :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

går vel i ordning hehe.. Alle har jo hver sin smak :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei! Jeg har en joomla side som har fungert helt til jeg skulle legge inn joomunity tillegspakken.. Installasjonen av joomunity sluttet og virke og siden da har jeg hatt en 403 error.. dere kan se feilmeldingen her...

Noen som vet hva som er galt og hvordan jeg kan rette det opp?..

Hei,

Har tidligere vært borti akkurat dette problemet på andre web applications, dog ikke joomla da jeg aldri har brukt dette.

Uansett har jeg sett 404 forårsaket av linebreak etter close tag i php-formaterte config filer.

<?php
Blablablabla Parametere nedover her...
?>[/codebox]

Om du har noen configfiler med sånne tags, FJERN eventuelle "enter" inntastinger etter close tag.

Om dette ikke hjelper spør hostingleverandør etter error.log og access.log for din apache instans.

> Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Dette kan tyde på at du også må definere path til eventuelle ErrorDocuments som kommer med joomla for å slå opp designs o.l.

Men igjen, aldri installert joomla så kun basert på erfaring med en annen web applikasjon.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive