[LØST] Edge på iPhone, noen spørsmål.

5 innlegg i emnet

Skrevet

Heisann.

Gikk til innkjøp av en iPhone her for 2-3 dager siden, er storfornøyd med telefonen men har et spørsmål som jeg lurer på, klarer ikke finne ut av det.

Av og til kommer det en "E" oppe i hjørnet ved siden av "Telenor Mobil" på skjermen, dette er vist Edge som jeg har forstått. Og når det den står oppe der, koster det meg noe ekstra da? Akkurat nå står det bare "3g" der. Jeg har Djuice Nonstop abb. Klarer ikke finne ut om det er noen ekstra konstnader om Edge slår seg inn.

Kan noen forklare meg det her?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei, ikke så lenge du ikke laster ned data. Hvis du for eksempel surfer på nettet med edge vil den ta betalt for antall kilobytes (1000 x byte).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvorfor kom Edge logoen fram oppe i hjørnet da helt uten at jeg brukte telefonen ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er hvilket nettverk som er tilgjengelig - det koster ikke noe så lenge du ikke bruker det. Har du et av iTalk-abonnentene tror jeg heller ikke det er noe å bekymre seg for. Det er ikke 3G-dekning overalt, så da slår som regel edge inn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Da er det jo greit - Trodde kansje dette var noe som var slått seg på å kostet mye å ha aktivert. Burde forstått det når jeg var på et sted med lite mobildekning, det var da "E"'en kom frem på displayet. Takk for svar.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive