web avspiller på server.

8 innlegg i emnet

Skrevet

Hei.

Jeg har en webserver der jeg har en blogg liggende. Bloggen tar ikke så stor plass. Jeg lurte på om det er mulig ha et område på domene mitt (eks domene.com/musikk) der jeg kan laste opp filer for og så ha en enkel innlogging slik at jeg kan bruke den som en enkel filserver med web gui. skulle gjerne hatt mulighet for lett få tak i filer uten og måtte bruke et ftp program.

Det jeg lurer på er om det er noen ferdige løsninger på dette. og om bloggen min vil bli påvirket noe av dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

noen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

skulle gjerne hatt mulighet til begge deler, men hovedsakelig spille av.

edit.

så på forslaget ditt og det så jo ut som en mulighet, men jeg skulle gjerne hatt mulighet til og spille av rett fra nettleser.

Endret av splitz
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Det å legge inn en avspiller til vær sang er meget tidskrevende hvis du har en stor musikksamling,

så er det enkleste er å skive inn sangtittel/artist med hyperlink som du velger å åpne eller lagre.

Men valget er ditt.

Alt kan du ta en titt på dette http://nunzioweb.com/misc/play_video/index.html

hvor du åpner media-avspilleren i nytt vindu, med enkle justeringer av høyde/bredde på avspilleren osv,

tror jeg du kan få resultatet slik du ønsker.

Endret av Bajazz
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

noe slik som det er jo en mulighet, men om det finnes en spiller med mulighet for spillelister eller mulighet for og "browse" musikken hadde jo i mitt tilfelle vert genialt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

,men om det finnes en spiller med mulighet for spillelister

Alle media-avspillere har mulighet for spillelister(m3u fil), sjekk mitt første innlegg i tråden.

At det ble windows media player er bare en tilfeldighet, men det finnes sikkert løsninger med winamp,Vlc osv

for å legge inn i en webside dog uten at jeg kommer til å ofre tid på å finne de. Lykke til videre med ditt prosjekt. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

bruk Oosah 1 Terabyte gratis plass , med musikk/video spiller hvor du kan lage egen playlist. og bare lenke den til bloggen din.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive