Hvor ligger filene om alle trådløse nett som er lagt til ?

3 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Har en del maskiner jeg skal reinstl.

På disse maskinene har folk en god del trådløse nett, som de gjerne vil slippe og legge til igjen etter en reinstl.

Derfor lurer jeg på om det er noen her som vet hvor i profilen de filene (configen) ligger slik at jeg bare kunne kopiert det ut og lagt det inn igjen etter innstalasjonen!

Bruker windows til konfiguere trådløse nett!

Endret av Froggen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Desse ligg kryptert i registeret. Du kan f.eks. bruke wzcook.exe frå Aircrack-ng, last ned Windows-versjonen, og finn wzcook.exe i bin-mappa. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Intel ProSet Wireless kortet mitt har jeg mulighet til å eksportere profiler, og importere.

Andre kort kan ha tilsvarende løsninger.

Høyreklikk ikon på oppgavelinjen --> Åpne Intel Wireless --> menylinje Profiler --> Administrer profiler --> knapp Eksporter profiler

Eksporter til et filnavn du kan gjenkjenne datamaskinen på - eks. Ole_Evensens_PC.extension (bruk den filtypen som programmet angir).

Jeg har ikke TESTET løsningen, så det er mulig du må modifisere detaljer. Hvis det dreier seg om 1 fil for hvert nettverk så eksporter til MAPPE Ole_Evensens_PC (istedenfor filnavn)

Eksporter alle slike filer til en minnepenn eller noe slik.

Importer filene fra samme minnepenn.

------

NB. Dette er et forslag tatt temmelig mye "på sparket". Jeg har ikke testet noe selv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive