Webhotell på Hostgator

6 innlegg i emnet

Skrevet

Har flere domener med bl.a Joomla og Wordpress.

Er det noen som har erfaring med denne tilbyderen når det gjelder Joomla og Wordpress?

Hvordan fungerer det å drifte flere domener samtidig (ser man kan ha ubegrenset med domener)?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

HostGator fungerer helt strålende. Joomla og Wordpress installeres automatisk gjennom cPanel (fantastico).

Å drifte flere domener samtidig er også veldig lett. Sett DNS til hostgator per domene, logg inn på cpanel --> addon domains, og vips er alt oppe og står.

Se forøvrig her: billigweb.info

Endret av joonad
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har ikke brukt disse før, vil bare være sikker på at dette er en seriøs tilbyder.

Man får 1 TB lagring, ubegrenset med domener og ubegrenset trafikk for 80 spenn i mnd.

Høres forlokkende ut for min del.

Siden det er 1 TB lagring så kan man vel bruke dette som en offsite backup av musikksamlinger etc :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dersom du sjekkar vilkåra nøyare vil du sannsynlegvis oppdage at det er meininga at du skal bruke lagringsplassen til innhald til nettstaden(e) din(e). Slik er det i alle fall hjå andre leverandørar med liknande tilbod. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ok. har ikke lest vilkårene ennå.

Noen som vet hva som evt vil skje med google-rank'en som jeg har nå hvis jeg flytter mine domener til hostgator som da er lokalisert i USA.

Jeg mener å ha lest at en av tingene som google ser på er hvor ip-adressen er lokalisert og det vil da ha en negativ innvirkning å ha norsk innhold lokalisert i USA.

Noen som har testet og funnet ut av dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg aner ikke hva som skjer med googlerank, men Hostgator er strikte på oppbevaring av mp3-filer. Jeg lasta opp noen jeg har laget sjøl, og fikk beskjed om at hvis jeg ikke fjernet dem ville de sperre hele kontoen. Det gikk bra siden jeg overbeviste dem om at filene var mine egne, men å backe opp musikksamlinga kommer du til å slite med.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive