"server"

3 innlegg i emnet

Skrevet

Det er her og på bacup denne passer men sirver her jeg.

Har lyst til å sette opp en pc som husets lagrigs bacup. Det jeg vil er at jeg for eks kaller den (G:NAVN) eller noe. For hvis jeg nå gå inn på min datamaskin er det jo hardisker der, de er innme i pcen. Men håper det går og sette opp en hardis som kommer opp på alle pcer som er koblet til i huset inne på min datasaskin. Og opprete passord på den slik at bare de jeg vil :P. Eller vi (vi har usikret netverk) har tilgag til den. Der kan vi kan lagre musikk og slikt. BIlder esetra. Så kan alle se dem som har passordet. FOr da hvis min pc kresjer og må re intalere alt mister jeg ikke musikken vertfal. Og er jo litesanynlig at den andre kjasjer for dan skkal jo ikke ha noe skjer :P.

Spurt på en måte om det før. Og har brukt en del delte mapper. Men får ikke lagt inn som er hardisk på MIN Datamaskin.

Håper folk skjøner hva jeg vil :P Og om det går :P. Takk ;).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Denne tråden har en dårlig emnetittel, en god emnetittel inneholder minimum 3 ord i emnefeltet. I henhold til ITpro.no's retningslinjer og god forumskikk skal emnetittelen være god og beskrivende, slik at andre enkelt kan oppfatte trådens hensikt. Da vil tråden appellere til de riktige forumbrukerne, og det blir enkelt for alle å holde en god oversikt.

Trådstarter må endre på emnetittelen sin snarest. Dersom dette ikke blir gjort, så vil en moderator stenge tråden. Vennligst sett deg inn i både §2.5 og resten av retningslinjene, og ha dem i bakhodet neste gang du skriver et innlegg eller starter en ny tråd i forumet. Bruk p_edit.gif knappen under første innlegg for å endre på emnetittelen.

(Dette innlegget ligger her for å informere trådstarter om at emnetittelen må endres, og inngår således derfor ikke inn i emnet i tråden. Dette vil bli fjernet så snart en moderator har kontrollert at emnetittelen har blitt endret. Vær vennlig ikke å kommentere eller sitere dette innlegget.. For å få fjernet denne påminnelsen så raskt som mulig etter at emnetittelen har blitt endret, kan du bruke knappen p_report.gif på dette innlegget, slik at en moderator fjerner denne påminnelsen.)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

FOr da hvis min pc kresjer og må re intalere alt mister jeg ikke musikken vertfal. Og er jo litesanynlig at den andre kjasjer for dan skkal jo ikke ha noe skjer :P.

Du kan gjøre som meg. Jeg har én harddisk på 500GB. Jeg har partisjonert den i to deler ("disker"), C:\ på 70GB for vista, og D:\ på 430GB til musikk, video, dokumenter, bilder..så når jeg må formatere så fomaterer jeg bare C partisjonen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive