[LØST] TradeDoubler litt hjelp!

4 innlegg i emnet

Skrevet

Hei, har registrert meg på tradedoubler og lurer på om de er til å stole på?

Tjener man noe i det hele tatt?

Personnummer:

TradeDoubler er pliktig til å oppgi informasjon om inntekt til skattemyndighetene, og trenger av den grunn ditt personnummer.

Mva. nummer:

Har du registrert siden din som et firma må du fylle inn mva. nummer.

Bank:

For å betale deg din opptjente provisjon, trenger vi å vite navnet på banken din.

Kontonummer:

Vi trenger ditt kontonummer for å gjøre en utbetaling til din konto.

IBAN:

Skriv inn ditt IBAN-nummer (International Bank Account Number). Dette får du ved å kontakte din bank.

Så lurer jeg på hvordan jeg får IBAN og mva nummer..

er bare 13 år og har bankkort hos postbanken..

Hva skal jeg fylle ut hvor?

Og kan noen fortelle meg bra og dårlige ting om TradeDoubler?

Burde jeg i det hele tatt bruke det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bruker selv TradeDoubler, men ga opp til slutt... Meningsløst etter som man nesten bare tjener provisjon av det som blir solgt. Altså jeg tjener bare hvis du klikker på en banner som er på min side og kjøper/registrer deg gjennom den banneren. Engentlig et dårlig system ved mindre du har mange "lesere" ;) Jeg ville heller satset på Google Ads :)

Earn more revenue from your website, while providing visitors with a more rewarding online experience. Google AdSense™ automatically delivers text and image ads that are precisely targeted to your site and your site content—ads so well-matched, in fact, that your readers will actually find them useful. And when you add Google WebSearch to your site, AdSense delivers targeted ads to your search results pages too. With AdSense you earn more ad revenue with minimal effort—and no additional cost.

nameadog_small.jpg

Hvis dette hjalp deg er det alltid greit å sette tråden som [LØST] slik at andre brukere som lurer på det samme kan få hjelp uten å mptte opprette en ny tråd ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Anser ikke tråden som løst enda.. Men jeg lurer på hvordan jeg bruker det Google Ads..

Noe jeg må laste ned?

Litt info ??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lurer også på om det går ann å få penger rett på konto ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive