[LØST] Cydia på iPhone

7 innlegg i emnet

Skrevet

Hei, jeg har iPhone 3G gjennom Netcom, og jeg kunne tenke meg å installere SwirlyMMS på den for å kunne sende MMS så klart, jeg fikk høre jeg måtte ha Cydia for og kunne installere SwirlyMMS, noen som kan hjelpe meg med hvordan man får Cydia, har heller ikke Installer, men hørt at den ikke er ute for 2.0 versjonen. : /

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg er neimen ikke sikker, men jeg tror det er relatert til Jailbreaking. Beklager, var ikke til så mye hjelp :) Sendte deg PM forresten ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jailbreak

Installere cydia

Håper du får til, lykke til:)

Er ikke det ganske dumt å jailbreak'e telefonen hvis det skulle gå noe galt senere? Er det ikke sånn at da går det ikke på garanti når/hvis det er selvforskylt? Vil bare forsikre meg at det ikke er noe ulovelig : / Men takk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Garantimessig vet jeg ikke hva de sier, men hvis du ville holde deg innenfor loven ville jeg antakeligvis holdt meg unna ;) Har ikke hørt om noen "bricks" med Jailbreaking, men når du tukler med systemfiler kan egentlig hva som helst gå galt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Om du starter den på nytt. Gjennopretting så går det ikke ann å se jailbreaken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hm, hvordan er det med musikk, videoer og alt annet på telefonen, det blir vell ikke slettet? : /

Jo også lurte jeg på, jeg har vurdert YoungTalk isteden for iTalk, abonomangene forhindrer vell ikke jailbreak?

Endret av Camilla-BP
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive