Kommentarer til Batman: The Dark Knight

11 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hei - jeg vil bare helt rent generelt vite hva dere synes om The Dark Knight - dere som har sett den altså ;)

Hvis dere skal spoile, skjul teksten

For de som ikke hatt sett filmen

for å se traileren Endret av SlayOrz
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har ikke sett den enda..er den virkelig så bra? Alle er jo helt i hundre ang. den..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Helt strålende, beste filmen jeg har sett på 3 år!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Den ble rett og slett FOR bra å se på Kino/DVD.

Venter med å se filmen til den kommer ut på Blu-Ray, så blir opplevelsen perfekt når jeg først ser den. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Den ble rett og slett FOR bra å se på Kino/DVD.

Venter med å se filmen til den kommer ut på Blu-Ray, så blir opplevelsen perfekt når jeg først ser den. :D

Du sammenligner vel ikke Kino og DVD? :P

Den fortjener bedre enn DVD, og hvor mye bedre kan det bli enn å se den på en skikkelig kino? :P

Absolutt en av de beste filmene jeg har sett hvertfall... :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Den var bare helt sinnsyk, håper han christian bayle (batman) aldri slutter å være batman. Alle spiller rollene sine utrolig bra og det er mange bra scener som du nyter. Uten tvil en av de beste filmene jeg har sett :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, selv mener jeg at det er rett og slett den beste filmen jeg har sett igjennom tidene. :)

Men det som var synd, var at Heath Ledger "The Joker" tok overdose og døde noen dager etter filmen var ferdig pga. han hadde spilt den verste rollen, og synes han var så ''ond'' i filmen.. Han som var så bra skuespiller..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg tror ikke den teorien stemmer, ettersom saken ble lukket ganske kort etter, med konklusjon: "Et uheldig inntak sovemidler". Jeg husker å ha sett et intervju etter The Dark Knight hvor Heath Ledger roser den rollen han fikk, og hvor han snakker om alle delene av The Joker karakteren han selv var med på å designe.

Han avtalte f.eks med Christian Bayle at Bayle skulle slå til ham så hardt han kunne under innspilling av Avhørings-scenen, for å få bedre innsikt i karakteren, og for å kunne spille til det maksimale. Imponerende rolleinnlevelse, helt i strid med teorien om at han tok livet av seg pga rollen han spilte. Mannen var ikke gal.

Ellers kan jeg si at det var en av de beste filmene jeg noengang har sett, og gleder meg villt til den kommer på Blu-Ray.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Det er helt sykt å tenke på hvor flink han Heath Ledger var i denne filmen, i hverfall hvis du har sett "A Knights Tail" Der spiller han liksom en normal rolle... Her er han jo helt annderledes som The Joker, altså eksepsjonell :wub:

Oscar Winner OF THE YEAR! :thumbs: 2 bad han døde ja....

Endret av mr.vistnes
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du sammenligner vel ikke Kino og DVD? :P

Den fortjener bedre enn DVD, og hvor mye bedre kan det bli enn å se den på en skikkelig kino? :P

Absolutt en av de beste filmene jeg har sett hvertfall... :D

Selvfølgelig, å se den på DVD ville vært drap av film. Kino er naturligvis mye bedre, men det slår ikke nødvendigvis Blu-Ray.

Kinoen der jeg bor er garantert mye dårligere enn hjemmekinoen, (:P) men om jeg tar bussen til neste by så blir det litt bedre da de har en ganske sttrøken Kino. Meeeeen fikk man ikke sett den med vennene sine der så er det bare å kose seg med BD utgivelsen.

Bedre bildekvalitet - Check

Garantert perfekte sitteplasser - Check

Ingen forstyrrelser/idioter - Check

Pauseknapp - Check

Dog blir det ikke helt samme stemningen, det blir det ikke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er helt sykt å tenke på hvor flink han Heath Ledger var i denne filmen, i hverfall hvis du har sett "A Knights Tail" Der spiller han liksom en normal rolle... Her er han jo helt annderledes som The Joker, altså eksepsjonell :wub:

Oscar Winner OF THE YEAR! :thumbs: 2 bad han døde ja....

Ja, det er sant, og han vant faktisk oscar som hans familie måtte ta imot.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive