Dreamweaver MX

14 innlegg i emnet

Skrevet

Når jeg prøver å installere Dreamweaver MX på PCen så får jeg opp en feilmelding :

"An instalation support file could not be installed

Ctastrophic failure"

Så trykker jeg "ok" så skrur instalasjonen seg av. Noen som har vært borti dette før.

Dette skjedde etter jeg skrudde av PCen fordi jeg satte på passord beskyttet screensaver, men glemte å lage passord, så PCen laget ett selv, som jeg ikke kunne B)

Takker for all hjelp på forhånd

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har du lastet ned trial versjon? Eller warez? Har du kjøpt det? Eller har du lastet ned med crack? (Sistenevnte er blitt litt vanlig nå)

Dette tilfelle har jeg ikke vært borti fordi jeg bruker Mac :)

Neida... Tilbake til saken.

Det er en god stund siden jeg har brukt Dreamweaver MX for PC nå. Det gikk smertefritt som vanlig.

- Før jeg skaffet meg Dreamweaver MX hadde jeg testet Trial versjonen så fulgte det en spesielt pakke som var litt avansert som regga på regedit, sjekka dato ++++. Husker ikke hva det heter, men det var det som hovedsakelig som gjorde Dreamweaver som Trial verjon.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det burde ike være noe sånn, fordi rett før jeg måtte restarte maskinen så virka Dreamweaver helt fint, og ja jeg har kjøpt det. Men prøvde også å laste ned warez versjon for å sjekke om det var CDen som hadde feil på seg, men det samme skjedde med warez versjonen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

On 2003-03-30 13:12, Mafia wrote:

Det burde ike være noe sånn, fordi rett før jeg måtte restarte maskinen så virka Dreamweaver helt fint, og ja jeg har kjøpt det. Men prøvde også å laste ned warez versjon for å sjekke om det var CDen som hadde feil på seg, men det samme skjedde med warez versjonen.

Hvilken Windows kjører du? Har du sett på Macromedia FAQ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

siden det skjer det samme "uansett" hvilken dreamweaver cd du bruker vil jeg kalle registry syndern, finn alt om dreamweaver der og slett det...

PS : Husk ALLTID backup av registry får du roter med det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kjører WinXP. Ja jeg har sjekket FAQ, men jeg finner ingenting. Kanskje jeg ikke har sett godt nok, men jeg leste en god stund, uten å finne noe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg vil helst se om noen andre har forslag før jeg begynner å rote i registry, men takk. Nå vett jeg d.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

On 2003-03-30 13:26, Mafia wrote:

Jeg vil helst se om noen andre har forslag før jeg begynner å rote i registry, men takk. Nå vett jeg d.

Jeg er enig i det Hoel sier... Regisy er synderen. Typisk windows problem.

(Jeg har ikke hatt noe problemer med dette tilfelle når jeg brukte Windows)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg slettet alt som hadde med dreamweaver å gjøre i registry, men det hjalp ikke. Noen andre forslag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

On 2003-03-30 13:43, Mafia wrote:

jeg slettet alt som hadde med dreamweaver å gjøre i registry, men det hjalp ikke. Noen andre forslag

Så litt på din addsig og lurer på om det er Func 1030 musematte som er problemet? Hehe...

Nei da vet jeg ingenting hvor du kan forsette å granske etter problemet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, takk for forslagene iallefall.

:lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dreamweaver lagerer endel instillinger i C:Documents and Settings"User"Application DataMacromediaDreamweaver MX

Kanskje prøve å Rename denne mappa og se om det hjelper?

Ellers kan det faktisk også være den har problemer med å skrive til disken av en eller annen grunn - kanskje teste en defrag også... tar jo ikke lang tid ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bruk system restore i XP og still tilbake til en dato før problemene startet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Brukte bare XP CDen og boota på den og kjørte Repair, så virka alt helt fint igjen. Takker for mange gode og hurtige svar. ITpro ruler :)

Chieftec maxi tower

MSI KT4 Ultra hovedkort

AMD Xp 2100+(1,73 mhz)

1024 mb DDR

GeForce4 Ti4600 128mb DDR

Audigy Player platinum

WD 120gb HDD 8mb cache 7200 rpm

60gb HDD 2 mb Cache 7200 rpm

20gb HDD 2mb cache 7200 rpm

WinXP pro

[ Meldingen ble redigert 30.03.2003 15:08 av Mafia ]

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive