[LØST] Erfaringer med webhosts

6 innlegg i emnet

Skrevet

Hei, skal skaffe nytt domene og webhotell, men er ikke fornøyd med one.com, så lurer på deres erfaringer, hvilken provider er best?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hei,

Som med "alle andre" produkter speiler pris kvalitet. For mitt vedkommende velger jeg å legge litt mer penger i et webhotell som tilbyr god kundeservice og har raske linjer framfor wehotell-tilbydere som har en strategi med at de har mange kunder som betaler lite for webhotell.

Etter mange år hos Domeneshop, har valget mitt falt på Sysedata. Veldig rask og hjelpsom kundeservice med glimt i øyet, men viktigst av alt: Kunnskap.

De koster litt mer enn Domeneshop, one.com og de andre, men min erfaring er at de har betydelig raskere linjer. Kjørte blant annet en Wordpress-blogg hos Domeneshop, med en del widgets. Denne lastet så tregt at de besøkende trodde den var nede. Flyttet hele sulamitten til Sysedata, og alt fungerte lynrask.

Det finnes imidlertid tusenvis av tilbydere over hele verden, men jeg foretrekker norske som jeg kan ringe til hvis det oppstår problemer.

Bestem deg for hva du skal ha på siden din (trenger du mysql, f.eks?), og les godt gjennom hva de tilbyr. Et tips er å sende de en e-post og spørre hva de kan tilby deg. Den som svarer raskest er oftest mest interessert i nye kunder og yter service. Det er en god pekepinn på god support!

Endret av orjan
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei,

Som med "alle andre" produkter speiler pris kvalitet. For mitt vedkommende velger jeg å legge litt mer penger i et webhotell som tilbyr god kundeservice og har raske linjer framfor wehotell-tilbydere som har en strategi med at de har mange kunder som betaler lite for webhotell.

Etter mange år hos Domeneshop, har valget mitt falt på Sysedata. Veldig rask og hjelpsom kundeservice med glimt i øyet, men viktigst av alt: Kunnskap.

De koster litt mer enn Domeneshop, one.com og de andre, men min erfaring er at de har betydelig raskere linjer. Kjørte blant annet en Wordpress-blogg hos Domeneshop, med en del widgets. Denne lastet så tregt at de besøkende trodde den var nede. Flyttet hele sulamitten til Sysedata, og alt fungerte lynrask.

Det finnes imidlertid tusenvis av tilbydere over hele verden, men jeg foretrekker norske som jeg kan ringe til hvis det oppstår problemer.

Bestem deg for hva du skal ha på siden din (trenger du mysql, f.eks?), og les godt gjennom hva de tilbyr. Et tips er å sende de en e-post og spørre hva de kan tilby deg. Den som svarer raskest er oftest mest interessert i nye kunder og yter service. Det er en god pekepinn på god support!

Okey.. den er lagt til i listen ;) Er bestemt på norsk host denne gangen hvertfall og god oppetid

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har alltid brukt DCVHost, disse er nå kjøpt opp av ITPays. Den beste hosten jeg har vært borte i, helt greie priser og 0% nedetid!

Anbefalt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hostgator.com

Og

3ix.com

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Som jeg har nevnt i andre poster på dette forumet har jeg laget en liten side som rangerer forskjellige webhotell etter brukernes anbefalinger. Skriv et innlegg og ta en titt her: billigweb.info

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive