[LØST] Web Portal Løsning

11 innlegg i emnet

Skrevet

Hei.. skal lage en webportal alá dinbaby.com og lurer i den forbindelse på om noen her vet om noe opensource cms som har moduler og widgets som er noe alá de på dinbaby?

Takker på forhånd for alle svar.. Gode svar belønnes med pro poeng ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg ville ikke blunket to ganger med å velge Drupal (Opensource) som er gratis og har mange fordeler ettersom det er opensource.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg ville ikke blunket to ganger med å velge Drupal (Opensource) som er gratis og har mange fordeler ettersom det er opensource.

Okey.. skal se igjennom modulene og se om jeg finner noe som kan passe.. noen flere?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei,

denne siden finnes du mange gratisalternativer som du kan se demo (både selve siden + admin-siden).

Personlig foretrekker jeg Joomla.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Joomla er bra, men hadde ikke valgt det som en portal løsning. Drupal er rett og slett skapt for portalløsninger :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Joomla er bra, men hadde ikke valgt det som en portal løsning. Drupal er rett og slett skapt for portalløsninger :)

Jeg har brukt joomla til alle mine sites, men tror ikke det passer til dette prosjektet.. I alle fall ante ikke at drupal hadde, så mange moduler, så tror nokk jeg får et helt annet syn på drupal heretter ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis du fikk løst problemet ditt i tråden er det alltid kjekt å sette tråden som løst slik at andre kan få hjelp med det samme problemet.

Jeg ville også tatt en titt på PHP-Nuke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis du fikk løst problemet ditt i tråden er det alltid kjekt å sette tråden som løst slik at andre kan få hjelp med det samme problemet.

Jeg ville også tatt en titt på PHP-Nuke.

har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal bruke enda :P er ikke noe tilhenger av php-nuke egentlig hehe... :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

For å være ærlig; Ikke jeg heller. Men det er et veldig populært portal system ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

ble så jeg gikk for gode gamle joomla gitt :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jaja, du får hive noen spørsmål til oss på forumet hvis du kommer over noen problemer da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive