Betatestere ønskes til nettside

7 innlegg i emnet

Skrevet

Vi jobber fælt med og få opp en helt ny versjon av netfun.no.

I den sammenhengen ønsker vi og få den testet før vi slipper den løs.

Har du lyst? Send en epost til olsen@actiweb.no med noen ord hvorfor du egner deg til jobben.

Kom ann!

Det er ingen annen lønn for strevet enn en liten takketekst på nettsiden.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Flott nettside! Jeg skal ikke melde meg på som tester, men kommer bare med noen kommentarer.

For det første ser jeg at tekstboblene (hvis du kan kalle det det), som dukker opp når du holder pekeren over lenkene under Mest populære og Nyeste spill, forsvinner under høyre kolonne. Så lenge det er slik er det ikke så mye vist i tekstboblene.

For det andre er menyknappene fine, men kanskje noe små. Nå må man sikte seg litt inn og håpe at man treffer riktig. Ingen krise men en del av brukervennligheten. Mulig det bare er meg.

For det tredje hopper enkelte lenker kontinuerlig når du holder pekeren over dem. Gjelder ikke alle men enkelte lenker på spill. I tillegg gjelder dette også lenken over e-post abonnement (som egentlig ikke er en lenke).

Ellers virket siden veldig bra og var relativt rask. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingen!

Men, det nye netfun er ikke ute enda. (Det gamle ligger fortsatt ute, selv om det ser noe øde og forlatt ut, selvfølgelig fordi jeg bruker all tilgjengelig tid på det nye)

Betatesterne, (har bare meldt seg to stykk så langt, så det er masse plass) vil få tilsendt en helt ny (og intill videre hemmelig) link. Igjen takk for tilbakemeldingen, og jeg hadde gjerne sett at du ble betatester for oss ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kom igjen folkens! Vi trenger fler som kan være med og teste siden vår!

Jeg veit at det ikke er noe særlig og jobbe gratis, men allikevel.

Vær så snill med sukker på?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kan ingenting om webutvikling eller programmering, men har øye for detaljer og brukervennlighet. Jeg kan godt også gjøre en "light-versjon" av korrekturlesning (kommentere skriveleifer og andre feil jeg finner) Har dere bruk for meg??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja takk, gjerne :D

Vi vil gjerne ha alle slags mennesker inn, så hvis du ikke er webutvikler eller programmerer, så er det bare bra egentlig, for nettstedet er for brukere, ikke utviklere ;)

Sender du meg navn på mail?

olsen@actiweb.no

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette ble litt sent svar men jeg sende deg en mail :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive