[LØST] Tenker å kjøpe iPhone, men hvor(for)?

82 innlegg i emnet

Skrevet

Hehe, har du ikke bestemt deg enda? Hva står valget mellom nå da? Anbefaler at du leser tester på telefonene du har sett deg ut. Finnes mange sider som tester telefoner, så det er bare å søke på google.

Bruk søkestrengen "merke modell" test eller review. F.eks: "Nokia 5110" test eller "Nokia 5110" review

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hehe, nei ikke enda... Jeg er fullt klar over søkestrengene du ga meg, men jeg ville ikke opprettet en tråd på ITpro uten grunn :P

Føler at brukererfaringer er mer relevant til meg en omtaler/reviews. Fordi på omtaler og reviews blir det så store kontraster mellom bra og dårlig. I denne tråden prøver jeg å samle opp "pros and cons" med iPhone og en evt. HTC Touch Pro telefon ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vel la oss samenligne dem:

Epost klient:

iphone: Egen klient med støtte for pop/imap/smtp/exchange og autosetup for gmail/msn/yahoo osv....

htc: Ms outlook for mobile, med kontakter/notater/mail/kalender som er syncronisert med outlook på din pc (eventuelt exchange server)

ip: 3 av 6

htc: 5 av 6

Sms:

ip: enkelt og skrive på det engelske tastaturet, og fin touch screen som er relative nøyaktig men en bitch dersom man trenger æøå

wm: Valget mellom qwerty tastatur, 9pad, og touch screen tastatur (med stylus) mend norsk og engelsk ordbok autocomplete og selfølgelig T9ordbok

ip: 4 av 6

htc: 6 av 6

Audio/Video:

ip: Er jo tross alt egentlig en meget hypa ipod med simkort og har en elegant og god musikkspiller som også funker meget bra dette gjelder vel også forsovidt video

htc: Den har valget mellom 2 audio/video avspillere som standard dersom du ikke liker noen av disse kan du finne flere tilgjengelig på internett som du kan laste ned og installere meget enkelt.

ip: 5/6

htc: 4/6

Multitasking:

ip: jeg laster ned og installerer en msn klient til iphone jeg åpner klienten og starter en samtale med noen da ringer telefonen og aplikasjonen lukker seg for å åpne telefonapplikasjonen. da jeg er ferdig i telefonen så åpner msn seg igjen automatisk, men tilkoblingen er avbrutt og mine samtaler er over.

htc: WORKS!

ip: 1/6

htc6/6

ellers ser jeg ikke en grunn for og kjøpe meg en mp3spiller med telefonfunksjon når jeg kan gjøpe meg en pc på størrelsen med en mp3spiller

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Siden vi er inne på HTC, fantes det ikke en ny firmware til HTC Touch som fiksa den treige buggen som var ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tusen takk for sammenligningen Lonix :)

Decco - Det hørtes da veldig bra ut!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

decco: Joa stemmer det....

Big Mamma: Joa kansje ikke helt Upartisk men du skjønner greia ?

Ellers, er det noe mere kan du jo spørre meg, eventelt sette tråden som løst

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skal sette tråden som løst når jeg får tak i noen erfaringer på HTC Touch Pro :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive