MSN - sluttet å virke.

6 innlegg i emnet

Skrevet

Heisann!

Har MSN Live, på Vista Ultimate stasjonær pc.

Begynte for en tid tilbake å bugge. Logget seg av til tider, fikk feilmelding at MSN har sluttet å virke, og at jeg kunne velge om å se etter løsning på nett, eller logge av.

Dette problemet tiltok, og til slutt så virket det ikke i det hele tatt. Jeg har reinnstallert og testet engelske versjoner. Alt er likt, det virker ikke i det hele tatt, bare noen få tastetrykk, så henger den seg. Alt virker på min bærbare med Vista Premium.

Bruker nå Trillian, men savner MSN Live! ;)

Noen som har erfart lignende?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har erfart at det kan være ustabilt til tider, men det har bedret seg i det siste.

Sikker på at du har den siste versjonen?

Live Messenger 8.1

Det kan jo hende at en reinstall hjelper og :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har erfart at det kan være ustabilt til tider, men det har bedret seg i det siste.

Sikker på at du har den siste versjonen?

Live Messenger 8.1

Det kan jo hende at en reinstall hjelper og :)

For sikkerhets skyld la jeg inn fra linken din. Men - problemet er likt. Får installert, og logger på - begynner å skrive, dritten henger seg. Merkelige greier, aldri opplevd lignende!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Bare reinstalering vil ikke kunne slette alt. Har du prøvdt å kjøre Ccleaner etter avinnstaleringent? Også kanskje kjørt en Registry Fix Program før du instalerer på nytt. Og hvis ingen av delene hjelper, så kan du jo prøve å bruke en tidligere version av MSN http://www.softpedia.com/get/Internet/Chat...ssenger-7.shtml

:)

Lykke til..

Endret av hysen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bare reinstalering vil ikke kunne slette alt. Har du prøvdt å kjøre Ccleaner etter avinnstaleringent? Også kanskje kjørt en Registry Fix Program før du instalerer på nytt. Og hvis ingen av delene hjelper, så kan du jo prøve å bruke en tidligere version av MSN http://www.softpedia.com/get/Internet/Chat...ssenger-7.shtml

:)

Lykke til..

Har gjort alt og mer til. Intet løste seg før jeg formaterte hele PC. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Da var problemet løst for deg? :) Skulle vel snart hatt en løsning på dette typiske msn problemet.... Hjalp noen andre med det for ikke så lenge siden. Endte med reinstallasjon der og.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive