[LØST] HTC Tytn II vs. Nokia N95

8 innlegg i emnet

Skrevet

Hei, trenger en ny telefon. Jeg har som emnet sier kommet fram til to alternativer: HTC Tytn II og Nokia N95.

Jeg er en teknofreak. Jeg blir derfor sterkt tiltrukket HTC'en. Den er jo veldig avansert og spennende. Men vi har jo Nokia n95. Den har jeg funnet på tilbud til 1500 kroner med abonnoment. Den er mindre, men har ikke fullt tastatur. Jeg lurer på hva jeg går glipp av ved å velge nokia framfor htc? og omvendt.

Andre tips er også velkommne ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

det er windows på htc`n mens symbian s60 v3 på n95..

har prøvd begge så vidt det er.. n95 er nesten lik som min e51 fordi den har s60 v3, vil ikke si jeg mangler noe på den telefonen untatt at flash og java. er flash men funker ikke serlig bra, fordi det ikke er i netlesern.... java skal funke på htc.. flash veit jeg ikke.. ( og gps og bedre kamera som n95 har)

vanslig valg.. men htc er jo mere enn en telefon og den har touch screen.. n95 har et mye bedre kamera.

og kvalitet så syns jeg ikke nokia er noe bra får tia..

Endret av eirik845
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hmm.. htcen er jo veldig stor da. litt kronglete å skrive meldinger og da...

Bildene tatt med n95 ser jo veldig bra ut da: bilde

åå.... jeg klarer ikke bestemme meg :cry

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

På os siden så ligger windows mobile 6.1 å venter på deg på HTC Club om du velger Tytn telefonen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

men når jeg får tenkt litt på pris så vipper det nok over på en n95. Jeg kan få den til halve prisen av en tytn (begge med abbonoment). Men på den andre siden har jeg dobbelt så lyst på Tytn telefonen. men det blir nok lommeboka som bestemmer :rolleyes:

EDIT: man kan vel installere tredjepartsprogrammer på begge?

Endret av Vetle N.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

KJøpte N95 for 2 uker siden, fungerer tilfredstillende for meg.

GPSen fungerer også utmerket selv om den trakk litt ned på en test som ble utført.

Så min favorit her er N95

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

EDIT: man kan vel installere tredjepartsprogrammer på begge?

Jepp. Men det må virke med operativsystemet - Symbian S60v3 for N95, Windows Mobile 6.1 for Tytn II.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kjøpte en nokia n95 8gb. Veldig fornøyd med den hvis vi ser bort ifra at tastene plutselig godtok ett tastetrykk før tastene ikke fungerte lenger. Jeg ventet med å bruke mobilen i ca 1 uke. Da fikk jeg et par minutter hvor tastene fungerte, jeg trodde problemet var borte men det kom altså tilbake etter non min. En uke senere startet jeg telefonen og tok en hard reset.

Nå sikler jeg på Htc diamond :cry

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive