Zone Alarm instillinger

9 innlegg i emnet

Skrevet

Hei, jeg bruker Zone Alarm problemet er att når jeg bruker Nettby, facebook og hotmail så logger jeg ut igjenn med en gang dette skjer ikke når jeg avslutter zone alarm. jeg lurer på vaslags instillinger jeg må endre.

og det går ikke ann å søke på thepiratebay.org når zone alarm er påslått.

kan noen hjelpe meg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sjekk personvern innstillingene (Privacy) og Identitets beskyttelse (Identity Protection).

Hadde selv en gang lignende problemer like etter reinstallasjon av ZoneAlarm og har siden alltid sørget for å ha avslått (OFF) både på Identity Protection og alt under Privacy da jeg mener jeg klarer utmerket godt å følge med selv hva jeg legger igjen på nettsider.

Bruker du Opera aller FireFox fremfor Internet Explorer pluss litt sunn fornuft, skulle du også være svært trygg med de funksjonene av. Alternativt er å manuelt legge inn de ønskede sidene under SiteList.

-ZnarreZ

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

du kan jo prøve avast.

det er helt gratis for hjemmebrukere og fungerer godt.

last ned her: avast!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hvis det er brannmur det er snakk om. Zone Alarm ville jeg ikke anbefalt å bruke den, uansett hvor bra den er. Men du kan prøve å laste ned Comodo Firewall Pro som er en gratis brannmur og kombiner det med Avira.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vil berre legge til at ZoneAlarm Firewall er ein robust brannmur som er veldig god. Personlig bruker eg den på alle PC-ane mine og alle PC-ane eg fikser for andre.

Du seier du har ZoneAlarm, men det seier ingenting, for ZoneAlarm har tusen produkt. Gje litt meir info rundt kalla versjon du har og om du har gratisversjon eller fullversjon.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

du kan jo prøve avast.

det er helt gratis for hjemmebrukere og fungerer godt.

last ned her: avast!

Jeg har avast, kjempegodt program fungerer helt fint. men jeg skal ha branmur i tilleg. er i ett nettverk skjønner du. å da vil jeg ha ekstra god sikkerhet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vil berre legge til at ZoneAlarm Firewall er ein robust brannmur som er veldig god. Personlig bruker eg den på alle PC-ane mine og alle PC-ane eg fikser for andre.

Du seier du har ZoneAlarm, men det seier ingenting, for ZoneAlarm har tusen produkt. Gje litt meir info rundt kalla versjon du har og om du har gratisversjon eller fullversjon.

Zone alarm security pro

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Nå fungerer det! jeg måtte skru helt av cookie controll.

takk for all hjelpen!

Endret av PØB
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ok, sia du har pro så har du ekstremt mange valgmuligheter. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive