Hjelp til Asus EEE

6 innlegg i emnet

Skrevet

Hei

Jeg har bestillt meg en Asus eee, men jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å montere touchpanel på disse?

Jeg har også et ønske om å montere 3g kort i maskinen om dette er mulig, noen som har erfaring?

Mvh

Kristian Hansen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva mener du med touch-panel??

Og det er 1 ledig PCI Express Mini Card-port for utvidelse på de fleste modeller, så det er fullt mulig å enten få satt i et internt 3G-kort, eller få en sånn usb-dings med 3G...fritt valg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Om du mener Touchscreen (gjennomsiktig folie som man fester over skjermen), så vet jeg at det har blitt gjort på Asus Eee 700.

Selv venter jeg på en Eee 900, og har ikke sett noen plass at noen har gjort det samme med den (siden den har 8,9" skjerm og ikke 7").

Eee skal visstnok ha ledige USB-kontakter på hovedkortet, så det er mye du sikkert kan få til om du får plass.. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Om du mener Touchscreen (gjennomsiktig folie som man fester over skjermen), så vet jeg at det har blitt gjort på Asus Eee 700.

Selv venter jeg på en Eee 900, og har ikke sett noen plass at noen har gjort det samme med den (siden den har 8,9" skjerm og ikke 7").

Eee skal visstnok ha ledige USB-kontakter på hovedkortet, så det er mye du sikkert kan få til om du får plass.. :P

Kan man for eksempel kjøpe et usb 3g kort fra telenor og plukke ut innmaten og montere dette inni PC'n og bruke det?

Ja jeg mener touchscreen, har sett på youtube at noen har gjort det, men jeg er ikke så flink at jeg tør å begynne med noe slikt, om jeg ikke har en veiledning som sier hva jeg skal gjøre.

-KRH-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva mener du med touch-panel??

Og det er 1 ledig PCI Express Mini Card-port for utvidelse på de fleste modeller, så det er fullt mulig å enten få satt i et internt 3G-kort, eller få en sånn usb-dings med 3G...fritt valg.

Hei

Jeg mente touchscreen når jeg skrev touchpanel. Har du noen erfaring med dette? har sett på youtube at noen har montert.

Vet du hvor man kan bestille slikt?

-KRH-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive