Age of Conan Hyborian adventures tråden.

22 innlegg i emnet

Skrevet

Lørdag (17. mai) åpnes Age of Conan serverne for mange av de som har forhåndsbestilt, noe som gir de heldige seks dager spilletid før resten av Europa slipper til.

Her kan alle aspekter i spillet diskuteres. Husk å bruk spoiler der det trengs :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tror nok du har blingsa litt. 17. mai er på lørdag :)

Uansett, join'a et guild i fjor sommer, og har fått ordnet med Early Access, så fra lørdag av finner du Xolan Herald of Xotli på en eller annen PvP-server.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selv er jeg en av de heldige som får starte i morgen. Jeg ser derfor etter en Norsk Guild med voksne spillere som ønsker flere spillere :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tror nok du har blingsa litt. 17. mai er på lørdag :)

Uansett, join'a et guild i fjor sommer, og har fått ordnet med Early Access, så fra lørdag av finner du Xolan Herald of Xotli på en eller annen PvP-server.

doh... er småtrøtt i dag. Retta den ;)

Skal starte med en Priest of Mitra selv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, tror guildet mitt (The Axemen) fortsatt rekruterer. http://aoc.axemenforum.org/viewtopic.php?f=11&t=395

Det meste du trenger å vite om oss er vel oppsummert der. Legg dog merke til at Axemen har flere forskjellige divisjoner og inntak i Axemen.aoc betyr ikke at du er medlem av guildet i andre spill (som f.eks. WoW).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, tror guildet mitt (The Axemen) fortsatt rekruterer. http://aoc.axemenforum.org/viewtopic.php?f=11&t=395

Det meste du trenger å vite om oss er vel oppsummert der. Legg dog merke til at Axemen har flere forskjellige divisjoner og inntak i Axemen.aoc betyr ikke at du er medlem av guildet i andre spill (som f.eks. WoW).

Blir kun AOC for min del.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

er Age Of Conan norsk?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kjøpte Collectors Edition på tirsdag. Fikk mail kl. 11:30 på onsdag fra elkjøp som inneholdt registreringskoden min. Kl. 16:30 kom det enda en mail, og der stod det at Funcom hadde deaktivert Early Access. Jeg var på jobb fra 8:00 til 17:00, og fikk ikke lest mailen min før det var for sent. :blink:

Jeg må altså vente til den 23. mai, og se på at han jeg bor med spiller i 6 dager... <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Er spillet noe slikt som wow, bare med bedre grafikk og selvsagt tonnevis av andre ting å gjøre?

Gjerne post noen screenshots dere som skal spille det, synes det virker som et interessant spill, spesielt siden det er norskt :)

Endret av Gamezor
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er det norskt?

Håper da virkelig ikke at det er norsk tekst/tale på spillet.

Det høres bare teit ut :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Spillet er laget av norske utviklere i et norskt "selskap" eller hva man kaller det. Spillet i sin helhet foregår selvsagt på engelsk om jeg har skjønt det riktig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Spillet er laget av norske utviklere i et norskt "selskap" eller hva man kaller det. Spillet i sin helhet foregår selvsagt på engelsk om jeg har skjønt det riktig :)

Sikkert for å gjøre det bra internasjonalt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Age of Conan er utviklet av det Norske selskapet Funcom som blandt annet står bak "Den lengste reisen" og "drømmefall".

Age of Conan har kostet over 100 millioner kroner og er det dyreste prosjektet innenfor denne form for underholdning her i Norge. Eksakt sum vil ikke Funcom ut med foreløbig.

Age of Conan er svært populært og over en million registrerte seg på betatestingen:)

I USA åpner serverne 20. mai og i Europa 23. mai, mens en del tusen heldige får lov til å begynne allerede 17. mai.

Selv har jeg vært med på betatestingen de siste 4mnd og jeg kan love dere at AOC er knallbra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva går det ut på? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Har du bodd i en hule i det siste? :P

Som tittelen sier, så baserer det seg på tegneserien Conan, og det er den norske utvikleren Funcom som står bak.

Selve spillet er MMORPG.

Les mer på Wikipedia om AoC

Endret av kman
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva går det ut på? :P

Prøv å finne ut selv, google venter på deg...

kman har allerede gitt deg svaret, men prøv å finne selv, enn å få det på sølvfat hvis du skjønner u_U

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Prøv å finne ut selv, google venter på deg...

kman har allerede gitt deg svaret, men prøv å finne selv, enn å få det på sølvfat hvis du skjønner u_U

Unnskyld for at jeg spurte da.

Har vært opptatt for tida.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tror det blir litt oblivion blandet med wow

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva syns dere som har testa det da?

er det vært pengene? jeg bestilte netopp fra Playx.no men får ikke gamecard med engang :/ bestillings vare..

menmen det er vel 30 dager med eller noe sånt vel?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det stemmer at det er med 30 dager ved kjøp av spillet ja.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Spillet er mer RPG og mindere MMO enn WoW synes jeg.

Tips for å få opp FPS (da grafikken er noe tung) er å skru av bloom og shadows; ser bra ut for det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjøpte i dag age of conan etter jobb :)

kom heim satte meg ned kl, var rundt 4. satte i cd 1. når kl. var 5\halv 6 fikk eg beskjed om og sette i cd. 2 og når kl var halv 7/7 var spillet ferdig installert.. <-- det må være verdens lengtse installasjon :(

starta spillet så kom det en oppdatering på 94 mb det var ikkje så farlig tok ca 10/15 etterpå var den ferdig installert trodde da det var klart for spilling MEN så kom det en ny opdatering på 649mb :o

når kl var nær 8 var alt klart til spilling :) lagde figur og starta spillet :) men så beggynte lagg helvete :( satte alt ned på Werrrrrrry low men gjikk ikkje :( så har fått en h****** start med conan så dersom noen er intressert i og kjøpe et billig conan ta kontakt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive