[LØST] Jailbreake iPhone/iPod Touch

Jailbreake iPhone/iPod Touch for og imot   20 stemmer

1. 1.

• Det er ingen risiko, ville gjort det
      7
    • Det er stor risiko, ville ikke gjort det
      2
    • Det er liten risiko, men ville ikke gjort det
      4
    • Det er liten risiko, ville gjort det
      7

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

38 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Hehe, har vært inne på dripod.no 5-6 ganger allerede :)

Hmmm... Har lyst på "litt" mer "snacks" på iPoden, ja. Skulle prøve å starte ipoden min i dag, og måtte holde startknappen inne i 1-2 min. Var litt skremmende, men det funka jo. Batteriet var på 99%. Lurte på om jeg måtte kreve inn garantien etter bare en uke... :cry

Vet åssen det er med nye saker... Du blir fort nervøs når "småproblemer" oppstår... Apple har jo en løsning på alt (dfu modus, restore i itunes fungerer stortsett hver gang.. sjeldent du får større problemer enn det).. Vanskelig å ødelegge en ipod uten å "kverke" den.. Du kan jo få brick, men også det kan løses nå hvis du har litt peiling på åpning av funksjon for så å bygge opp oset fra bunn av.. ;) åssen går det med jailbreakinga? gjort det enda...? :P

Endret av chillphil
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei, ikke ennå... Tror du Dr. iPod kan fikse brick? Hva er forresten brick? Har null peil på os på iPod og sånt :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei, ikke ennå... Tror du Dr. iPod kan fikse brick? Hva er forresten brick? Har null peil på os på iPod og sånt :D

Regner med at Dr.iPod fikser brick ja... Hvis ikke så kan jeg gjøre det for en billigere penge... Når du har fått brick så er ipoden ødelagt og den må inn på service.. Bootloader blir slettet, og da vil ikke ipoden starte opp :) men brick trenger ikke du å tenke noe på, for det er et problem som du kun får hvis du driver å "utforsker" ipoden din.. sannsynligheten for å få brick via evt "piratapp" er liten, men den er der.. last kun ned apps fra installer fra sourcer som du vet er trygge.. :) regner med at det ikke skal være noe problem. sjeldent det skjer også :DMEN DET TRENGER DU IKKE Å TENKE PÅ, FOR DET ER BARE HARDE FAKTA!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Har blitt anbefalt å vente et halvt år...

Endret av MovieMaker
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har blitt anbefalt å vente et halvt år...

av hvilke grunner kommer det av? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

"Høyere makter" som mener risikoen er for høy i forhold til utbyttet... :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

"Høyere makter" som mener risikoen er for høy i forhold til utbyttet... :(

haha.. det der høres helt latterlig ut :P men jeg skal slutte å plage/mase på deg nå, for det virker å være veldig vanskelig og overtale deg :)

det beste er jo at du har en iPod som du liker og syns fungerer bra :)

lykke til ved evt jailbreak frem mot sommeren... føler jeg har gitt mitt her nå ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tusen takk chillphil for all hjelp :thumbs: Foreldrene mine er så skeptiske til det, og så er jeg redd noe skal gå galt. Takk uansett :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tusen takk chillphil for all hjelp :thumbs: Foreldrene mine er så skeptiske til det, og så er jeg redd noe skal gå galt. Takk uansett :)

Bare hyggelig :) Bare spør anngående iPod/iPhone hvis du lurer på noe... Kan en del om det greiene der siden jeg både selger og reparer slike ting daglig :)

hehhe, sånn er foreldre :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du mister ikke garantien hvis du recovery igjen..

Holde inne home og avslutt knappen i 1 min..Så kan du recovery tilbakke..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

iPod jaibreaket nå :thumbs: Funker bra (foreløpig)

Takk til alle som har bidratt.

Tråden settes nå som løst, med det er fortsatt mulig å komme med innlegg som har med jailbreaking å gjøre.

Nok en gang, tusen takk! :D

-MovieMaker-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei, tenkte jeg skulle skrive litt her nå :)

Har nå fulgt guiden som chillpill skrev her.

Det funket fint det. Utenom at JailBreaken gjorde iPoden til et nervevrak. 2 ganger har jeg mistet all musikken sånn helt uten videre - kjipt når man kjøper musikk via iTunes Wifi saken. En gang klikket alle applikasjonene - så jeg kom ikke inn på noe. Og en gang startet den bare innimellom.

Tatt restore mellom hver av disse tingene og startet hele prosessen på nytt.

Etter første kræsj restora jeg og gjorde ingenting annet med iPoden enn å ta restore, jailbreake og synke. Likevel fortsetter problemene. Var ikke en applikasjon som skapte problemene hos meg.

Med tanke på at jeg fant 3 programmer jeg syntes var kule nok til å HA på iPoden så er ikke dette verdt for MIN del hvertfall. Disse applikasjonene var ikke engang nyttig. Det er UFATTELIG mye dårlig programvare ute i forskjellige sources.

Kan være jeg hadde uflaks - men tenkte det var greit å lufte min erfaring.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg kan jo forøverig ta med at jeg brukte ziphone.org jailbreaken. Den funka kjempefint, og var veldig lett å bruke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive